۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۳

ویژگی‌های تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی

ایتنا - LG در میان دیگر رقبا درخشیده و با ارائه تکنولوژی FPR، عینک‌هایی سبک، شیک و با قیمتی مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد.
ویژگی‌های تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی

به گزارش ایتنا، با گذشت بیشتر از ۹ ماه از سال ۲۰۱۱ میلادی، همچنان بازار دوستداران تلویزیون‌های سه بعدی داغ است.

با نگاهی به این بازار به ۵ ویژگی کلیدی این محصول اشاره می‌کنیم.

تکنولوژی FPR در مقابل سه بعدی‌های متداول و قدیمی
با به وجود آمدن تب سه بعدی در بازار جهانی تلویزیون، همه به دنبال جدیدترین تکنولوژی‌ها برای مشاهده تصویر سه بعدی در خانه خود با بالاترین کیفیت و به همراه راحتی و آسایش هستند. در حال حاضر بیشترین بحث‌ها در مورد برتری‌های میان سینمای سه بعدی ال‌جی، مجهز به تکنولوژی FPR و دیگر مدل‌های متداول تلویزیون‌های سه بعدی موجود در بازار است.

برخی از کارشناسان در مقایسه با تلویزیون‌های وابسته به عینک‌های سه بعدی active-shutter، مدل‌های مجهز به تکنولوژی FPR را Passive می‌نامند.

بر خلاف عینک‌های active-shutter، عینک‌های FPR بدون باتری و سیم بوده و شما می‌توانید صفحه نمایش دستگاه را از هر زاویه مشاهده کنید و مجبور نخواهید بود که مستقیم روبروی دستگاه بنشینید.

عینک‌های سه بعدی
نکته دیگر مربوط به عینک‌های سه بعدی این تلویزیون‌هاست که می‌توانند ظاهری واقعاً زننده داشته و یا جذاب باشند. این عینک‌ها دارای انواع مختلف بوده و به دلیل اشتیاق افراد به تلویزیون‌های سه بعدی و یادگیری تفاوت میان برندهای مختلف، کاملاً طبیعی است که مصرف کنندگان به دنبال این هستند، دستگاهی را انتخاب کنند که ظاهری زیباتر و استفاده‌ای آسان داشته باشد.

با این وجود LG در میان دیگر رقبا درخشیده و با ارائه تکنولوژی FPR، عینک‌هایی سبک، شیک و با قیمتی مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این عینک‌های passive هیچ آسیبی به چشم نرسانده و باعث خستگی نمی‌شوند. عینک‌های active-shutter به هنگام مشاهده طولانی مدت تلویزیون باعث سرگیجه می‌شوند، اما عینک‌های FPR بدون پرش بوده و به چشمان شما آسیب نمی‌رساند.

تکنولوژی هوشمند
در بعضی از بازارها تجهیزات هوشمند بسیار مورد توجه افراد می‌باشند. این محصولات در همه جا حضور داشته و مردم درباره آن‌ها گفتگو می‌کنند. در این میان تلویزیون‌های هوشمند بازار محصولات صوتی تصویری را در دست گرفته و نظر همگان را به خود جلب کرده‌اند.

امروزه دستگاه تلویزیون تنها برای مشاهده فیلم و تصاویر نیست و فراتر از این‌هاست. تلویزیون‌های هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند که راحت و آسان به دنیای تازه‌ای از سرگرمی و اینترنت بدون نیاز به کامپیوتر دسترسی داشته باشند. همچنین تلویزیون هوشمند در هر لحظه می‌تواند تصاویر ویدئویی سه بعدی را با بهترین کیفیت برای شما فراهم کند. و این به معنی داشتن بهترین‌های جهان در تلویزیون خانه شماست.


تجهیزات جانبی دستگاه
امروزه دستگاه تلویزیون کاری بسیار بیشتر از دستگاه‌های قدیمی انجام می‌دهد. با وجود ویژگی‌های هوشمند جدید، دور از انتظار نیست که این محصولات دارای تجهیزات جدیدی باشند. بعضی از شرکت‌های تولید کننده برای تلویزیون‌های سه بعدی خود دستگاه کنترلی با صفحه کلید QWERTY یا لمسی در نظر گرفته‌اند و برخلاف دیگر شرکت‌ها از کنترل‌های قدیمی با تعداد زیاد کلید بر روی آن‌ها استفاده نکرده‌اند.

در این میان کنترل جادویی هوشمند ال‌جی با دیگر مدل‌ها بسیار متفاوت بوده و قابل توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. ال‌جی تعداد کلیدهای این کنترل را تنها به ۷ عدد کاهش داده و در عین حال تمام انتظارات ما را برطرف می‌سازد. ویژگی متمایز این کنترل جادویی قابلیت اشاره و کلیک آن است. شما می‌توانید تنها با یک اشاره به صفحه تلویزیون منوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را اجرا کنید.

کیفیت صدای سه بعدی
برای مدت زمان طولانی صدای دالبی surround دارای تمام استانداردهای پخش یک صدا بوده است. با ظهور سیستم صوتی سینمای خانگی و به میان آمدن تلویزیون‌های سه بعدی، گفتگوهایی راجع به صدای سه بعدی بر پایه استریو به وجود آمد. با استفاده از اسپیکرهای سه بعدی شما تنها صدای تیز و لرزانی از بلندگوهای راست یا چپ اطراف خود نخواهید شنید. بلکه صدایی واضح و رسا با زیر و بم مشخص خواهید داشت.

تجربه داشتن صدا و تصویر سه بعدی همزمان، بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیز بوده و به شما این امکان را می‌دهد که در اتاق نشیمن خود از دنیایی سه بعدی لذت ببرید.

در مجموع این ویژگی‌ها از برترین‌های سال ۲۰۱۱ بوده و ثابت می‌کند که امروزه صحبت از تلویزیون بدون تصور تکنولوژی‌های سه بعدی و هوشمند امکان پذیر نمی‌باشد.
کد مطلب: 19814
نام شما
آدرس ايميل شما


h.sh
feedback
Iran, Islamic Republic of
به نظر من ال جی یک از بهترینهاست،ولی باید نمایندگی هایی که در شهرهای کوچکتر فعالیت دارن رو از دانش روز ال جی آگاه کرد که بتونن به مراجعه کنندگان منتقل کنن. مثلاً من فیلم سه بعدی با لپ تاب به تلویزیون میدم ولی تصویر دوتایی نشون داده میشه و کنترل هم گزینه دو تصویری را فعال نمیکنه،از نمایندگی هم می پرسم اطلاعات کافی نداره.نمیدونم چه کنم بعد از این همه هزینه؟ لطفاً اگر کسی اطلاع داره راهنماییم کنه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام