۰
plusresetminus
شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۲

تكليف تعرفه‌ مكالمات تلفن ثابت فردا مشخص مي‌شود

ايتنا - موضوع تعرفه مكالمات تلفن ثابت در جلسه‌ روز يكشنبه شوراي رقابت، مشخص و نهايي خواهد شد.


طبق قانون، تصميم‌گيري درباره هر آنچه كه به بازار مربوط باشد، از جمله بحث تعرفه‌ها و قيمت در اختيار شوراي رقابت است كه به گفته رييس اين شورا، موضوع تعرفه مكالمات تلفن ثابت در جلسه‌ روز يكشنبه شوراي رقابت كه فردا (۱۰ مهرماه) برگزار مي‌شود، مشخص و نهايي خواهد شد.

به گزارش ایتنا از خبرگزاري دانشجويان جمشيد پژويان اعتقاد دارد دستورالعمل قيمت‌گذاري شوراي رقابت مورد بررسي قرار گرفته و نهايي شد كه اميدواريم اين موضوع در جلسه روز دهم مهرماه مصوب و نهايي مي‌شود.

وي اظهار كرده بود: رگولاتوري بايد براي قيمت‌گذاري‌هاي خود براساس دستورالعمل شوراي رقابت عمل كند و قيمت‌هاي حوزه زيرساخت نيز بايد بر اساس دستورالعمل شوراي رقابت باشد.

به گفته وي محاسبات براساس مدل اقتصادي بوده و براساس كارايي است كه ما مي‌خواهيم در بخش مخابرات به وجود آيد كه اين موضوع به نفع كل اقتصاد كشور است.

بنا براين مخابرات بايد مطابق با دستورالعمل قيمت‌گذاري كه شوراي رقابت ارائه مي‌كند، عمل كرده و پس از آن قيمت‌هاي پيشنهادي خود را به اين شورا ارائه دهد تا قيمت‌هاي نهايي مشخص و مصوب شود.

شوراي رقابت هم دستورالعمل تعيين قيمت را به مخابرات مي‌دهد و بعد از انجام محاسبات، تعرفه‌ها توسط مخابرات مشخص مي‌شود و پس از آن، بايد اين تعرفه‌ها به شوراي رقابت ارائه شود تا نظر نهايي در اين زمينه اعلام شود.
 
کد مطلب: 19768
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام