۰
plusresetminus
شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۳
نوت‌بوک Q1700 گیگابایت

جایگزین رایانه‌های خانگی

ایتنا - بر خلاف رایانه‌های قابل حمل دیگر، این نوت بوک صفحه کلیدی شبیه به صفحه کلید‌های رایج دارد، به طوری که کلید‌های اعداد را می‌توانید در کنار یکدیگر داشته باشید.
جایگزین رایانه‌های خانگی




شرکت گیگابایت، یکی از بر‌ترین تولید کننده‌های صنعت رایانه جدید‌ترین نوت بوک خود را عرضه کرد. این نوت بوک که با نام Q1700 وارد بازار شده است، دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی می‌باشد که تصاویری به وضوح ۱۶۰۰ در ۹۰۰ را با نور پس زمینه LED به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایتنا، نوت بوک Q1700 گیگابایت در دو مدل مختلف مجهز به پردازنده‌های E350 و E450 از شرکت AMD عرضه شده است که در آن‌ها به ترتیب گرافیک‌های Radeon HD 6310 و Radeon HD 6320 قرار گرفته است.

این پردازنده‌ها با کمترین مصرف توان باعث پایداری و بهینه سازی در مصرف انرژی می‌شوند.

بر خلاف رایانه‌های قابل حمل دیگر، این نوت بوک صفحه کلیدی شبیه به صفحه کلید‌های رایج دارد، به طوری که کلید‌های اعداد را می‌توانید در کنار یکدیگر داشته باشید.

کلید F9 نیز برای برگرداندن تنظیمات کارخانه‌ای به این محصول در نظر گرفته شده است تا بدون دردسر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تنظیمات از دست رفته را به حالت اول باز گردانید.

Q1700 گیگابایت دارای درگاه HDMI نیز می‌باشد که در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از آن از تصاویر HD در نمایشگر‌های بزرگ‌تر لذت ببرید.

از دیگر مشخصات این نوت بوک می‌توان به درایو ۱۲.۷ میلیمتری آن اشاره کرد که قابلیت خواندن و نوشتن بر روی دیسک‌های نوری DVD را دارد.

علاوه بر هارددیسک مجتمع در این محصول، قابلیت اضافه کردن هارددیسک اضافی نیز در آن وجود دارد.

اگر قصد تعویض رایانه‌های خانگی خود را به رایانه‌های قابل حمل دارید، نوت بوک Q1700 گیگابایت با سیستم عامل ویندوز ۷ می‌تواند در میان گزینه‌های خرید شما قرار گیرد.
کد مطلب: 19758
نام شما
آدرس ايميل شما