۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۱

تایم لاین فیس‌بوک نگاهی باور نکردنی به عقب

ایتنا - این شبکه اجتماعی اطلاعات زیادی که درباره کاربران دارد را در تایم لاین ارائه داده که به کاربران امکان مرور آن‌ها را در طول زمان می‌دهد.
تایم لاین فیس‌بوک نگاهی باور نکردنی به عقب

محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان فصل بعدی تصمیم خود در هفته جاری را اعلام کرد که هدف آن ایجاد پلت فرم فیس‌بوک است که از طریق آن هر جنبه‌ای از زندگی را هدایت می‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، فیس‌بوک اخیراً پلت‌فرم خود را برروی دستهٔ جدیدی از کاربردها باز کرده است که این برنامه‌های کاربردی به کاربران فیس‌بوک امکان ورود به هر چیزی که آن‌ها در شبکهٔ اجتماعی انجام می‌دهند را می‌دهد مثلاً کتابی که می‌خوانند و صفحه آن.

فیس‌بوک مدت‌های مدیدی است که به عنوان نوعی سیستم توصیه‌گر (سامانه پیشنهادگر) عمل می‌کند؛ محور فیس‌بوک جدید، پروفایل دوباره طراحی شده است که فیس‌بوک آن را تایم لاین می‌نامد.

این شبکه اجتماعی اطلاعات زیادی که درباره کاربران دارد را در تایم لاین ارائه داده که به کاربران امکان مرور آن‌ها را در طول زمان می‌دهد.

کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌های خود را در آن ببینند و به تاریخ روزی که به شبکه اجتماعی ملحق شده، بازگردند.

طبق اعلام فیس‌بوک، پلت فرمی که اطلاعات بیش‌تری درباره کاربران خود دارد، درجهت این‌که یک نیروی قوی در زندگی دیجیتالی آن‌ها باشد، ادامه خواهد یافت و امکان کنترل آنچه که در تایم لاین نمایش داده می‌شود به کاربران داده می‌شود.
کد مطلب: 19712
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام