۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۳

سیسکو: اینترنت مهم‌تر از غذا برای نسل جوان!

ایتنا - بررسی‌های جدید نشان می‌دهد نسل جدید جوانان معتقدند اهمیت اینترنت به اندازه نیازهای اصلی زندگی است.
سیسکو: اینترنت مهم‌تر از غذا برای نسل جوان!


به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، براساس نتایج یک بررسی جهانی انجام شده توسط موسسهٔ سیسکو برروی ۲۸۰۰ پاسخ‌دهنده، از هر سه دانش‌آموز دبیرستانی یک تن معتقد است که اینترنت یک نیاز بنیادین برای انسان‌هاست و اهمیت آن به اندازهٔ غذا، آب، هوا و پناهگاه است.

در ادامه این گزارش آمده است: ۴۹ درصد از دانش‌آموزان دبیرستانی و ۴۷ درصد از کارمندان می‌گویند که بدون اینترنت قادر به ادامهٔ زندگی نیستند و اینترنت به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی آن‌ها تبدیل شده است.

بررسی‌های جدید نشان داد که ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان می‌گویند اینترنت مهم‌تر از ملاقات‌های اجتماعی با دوستانشان است. شبکه‌های اجتماعی هم یکی از موارد مورد علاقهٔ پاسخ‌دهندگان بود.

۲۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اظهار کردند که به‌روزرسانی صفحه فیس‌بوک خود برای آن‌ها مهم‌تر از مهمانی ‌رفتن، ملاقات با دوستان، گوش‌ کردن به موسیقی و گردش با دوستان است.

سیسکو هم‌چنین اعلام کرد: تعاملات اجتماعی آنلاین مرزهای بین زندگی شغلی و زندگی اجتماعی را مبهم کرده است.

بر اساس بررسی‌های جدید سیسکو از هر ۱۰ کارمند، هفت کارمند رییس یا همکاران خود را در لیست دوستانش در فیس‌بوک قرار داده‌ و ۶۸ درصد از کارمندانی که در توییتر عضو هستند، همکاران و رییس خود را در توییتر دنبال می‌کنند.
کد مطلب: 19691
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اینها که فیلتره در این مملکت گل و بلبل!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام