۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۱

جوایز شرکت سامسونگ در پنل‌های تصویری

ایتنا - جوایز تعلق گرفته به این سری از تلویزیون‌های سامسونگ شامل نشان معتبر مؤسسات طراحیreddot و Good Design همراه با جایزه مؤسسات استانداردهای IF و EISAو همچنین جایزه INNOVATION International CESاست.
جوایز شرکت سامسونگ در پنل‌های تصویری


شرکت سامسونگ از ابتدای تاسیس بخش تلویزیون‌ها و پنل‌های تصویری تاکنون جوائیز متعددی را در زمینه‌های گوناگون از شرکت‌های معتبر در این زمینه که وظیفه بررسی و استاندارد سازی تولیدات برندهای مختلف را برعهده دارند کسب کرده است.

به گزارش ایتنا، نخستین جوایز معتبر این برند در نسل جدید تولیدات آن به تلویزیون‌های سری Rome این شرکت در سال ۲۰۰۵ تعلق دارد.

این سری تلویزیون‌ها از طرح جدیدی در قسمت پائینی خود برخوردار بودند که حالتی V مانند در مرکز پائین صفحه‌نمایش ایجاد می‌نمودند.

جوایز تعلق گرفته به این سری از تلویزیون‌های سامسونگ شامل نشان معتبر مؤسسات طراحیreddot و Good Design همراه با جایزه مؤسسات استانداردهای IF و EISAو همچنین جایزه INNOVATION International CESاست.

یک سال بعد هر پنج جایزه قبلی اختصاص یافته به سری Rome برای نسل جدید تلویزیون‌های Bordeaux سامسونگ که در سال ۲۰۰۶به بازار ارائه شدند نیز تکرار شد.

سری Bordeaux که یکی از پر فروش‌ترین پنل‌های تصویری سامسونگ در تمامی زمان‌ها به حساب می‌آید ایده انتزاعی مدل‌های سری Rome را با طرح جام مشهور بوردو در هم آمیخته و مدلی بسیار محبوب و پرفروش را به بازار ارائه کرد.

در سال ۲۰۰۷ آپدیت جدیدی از مدل‌های قبلی سری Bordeaux افتخارات پیشین این سری را تکرار نمود و در سال ۲۰۰۸ نیز سری Touch of Color یا ToC سامسونگ علاوه بر عناوین پیشین جایزه International Design Excellence Award ۲۰۰۸ را نیز به خود اختصاص داد.

سال ۲۰۰۹ با تکرار هر شش جایزه قبلی سامسونگ برای LED‌های بسیار موفق سری Finger Slimهمراه بود که باریکی تلویزیون در آن‌ها تا اندازه یک بند انگشت کاهش داده شده بود.

سری ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ تلویزیون‌های سامسونگ در این سال به مرحله نهائی انتخاب برترین‌های سال در زمینه‌های مختلف راه پیدا نمودند.

در سال ۲۰۱۰ هر چهار سری ۶۰۰۰، ۷۰۰۰، ۸۰۰۰ و ۹۰۰۰ تلویزیون‌های LED سامسونگ در رقابت برای کسب عناوین مرتبط با طراحی و کیفیت سنجی به مرحله نهائی راه یافتند که از این جمع سری ۹۰۰۰ تلویزیون‌های LED این شرکت موفق به کسب جایزه DFA از هنگ‌کنگ و IDEA از آمریکا شد.

افتخارات سامسونگ در سال ۲۰۱۱ نیز همچون سال‌های پیشین کاملا ادامه دارد و مدل‌های مختلف این شرکت همچنان تحت بررسی‌های متعدد برای تعیین میزان کیفیت و تعیین سطح در قیاس با سایر رقبا قرار دارند.

از جمله جوایز سامسونگ در سال ۲۰۱۱ باید به نشان طلائی موسسه iF چین برای نسل جدید LED‌های سری ۹۰۰۰ این شرکت اشاره کرد.

LED‌های سری ۹۰۰۰ سامسونگ در سال ۲۰۱۱ موفق به حضور و کسب افتخار در مرحله نهائی رقابت طراحی Observeur du Design کشور فرانسه نیز شدند.

تحقیقات مؤسسات طراحی و تعیین کیفیت در سال ۲۰۱۱ همچنان در جریان است و تا پایان سال مطمئناً عناوین دیگری بر لیست جوائز سامسونگ افزوده می‌شود.
کد مطلب: 19634
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام