کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جست‌و‌جوي گوگل و ياهو بايد داخل كشور باشد

خبرگزاری ايسنا , 28 شهريور 1390 ساعت 17:51

ايتنا - يك مقام شركت زيرساخت: متاسفانه در داخل كشور همه مي‌خواهند از اينترنت بين‌الملل استفاده كنند و بانك اطلاعاتي درست نمي‌شود تا به مردم در اين زمينه سرويس بدهد.




معاون شركت ارتباطات زيرساخت تاكيد كرد: كاربران بايد بتوانند جست‌وجوي گوگل يا ياهو را در داخل كشور انجام دهند.

به گزارش ايتنا محمدعلي آريانيان معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي شركت ارتباطات زيرساخت در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين كه در حال حاضر پهناي باند داخلي بسياري داريم، اظهار كرد: متاسفانه در داخل كشور همه مي‌خواهند از اينترنت بين‌الملل استفاده كنند و بانك اطلاعاتي درست نمي‌شود تا به مردم در اين زمينه سرويس بدهد؛ بنابراين يكي از موضوعات مهم اين است كه در داخل كشور براي ايجاد ديتاسنتر‌هاي داخلي بيشتر تلاش شود.

آريانيان با بيان اينكه پروژه ارتقاي كيفيت شبكه از كارهاي مهم ما در سال جاري است افزود: با شروع شدن آن اقدامات نگهداري شبكه با استفاده از استانداردهاي جهاني صورت مي‌گيرد و با اين پروژه مي‌توانيم SLA را در سطح بسيار مناسب‌تري‌ به مشتريان زيرساخت ارائه دهيم.

او با اشاره به پروژه مركز عمليات‌ امنيت تاكيد كرد: به‌واسطه اجرايي شدن اين پروژه ‌زماني كه شخصي بخواهد اختلالي را ايجاد كند، پروتكل‌هاي غيرمنطبق از پروتكل‌هاي جاري تشخيص داده شده و قبل از اين‌كه اين شخص در شبكه اختلالي ايجاد كند، شناسايي مي‌شود.

معاون شركت ارتباطات زيرساخت تصريح كرد: در سال جاري كيفيت شبكه ارتقاء مي‌يابد و در اين زمينه كارهايي انجام شده و يا در دست انجام است.


کد مطلب: 19618

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19618/جست-و-جوي-گوگل-ياهو-بايد-داخل-كشور-باشد

ايتنا
  https://www.itna.ir