۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۵

وعده جدید ال‌جی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۱ برلین

ایتنا - شرکت ال‌جی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۱ برلین اعلام کرد که قصد دارد تا انتهای سال آینده به پشتوانه استقبال افراد از سینمای سه بعدی خود، برترین تولید کننده تلویزیون‌های سه بعدی در جهان باشد.
وعده جدید ال‌جی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۱ برلین


به گفته مدیران ارشد ال‌جی در این بخش، انتظار می‌رود که بازار تلویزیون‌های سه بعدی در سال ۲۰۱۲ همزمان با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه با سرعت چشمگیری رشد نماید.

به گزارش ایتنا، همچنین با توجه به سرعت افزایش قابلیت‌های هوشمند تلویزیون‌های سه بعدی، تعداد رقبا نیز در این زمینه بیشتر خواهد شد و در نتیجه موفقیت در بازار تلویزیون تنها وابسته به محصول تلویزیون نبوده و نیازمند یک اکوسیستم است.

ال‌جی و جایگاه برتر در بازار جهانی تلویزیون‌های سه بعدی
از زمان عرضه سینمای سه بعدی هوشمند ال‌جی، سهم شرکت در بازار تلویزیون‌های سه بعدی به شدت افزایش یافته است.

ال‌جی در نظر دارد که سال آینده سری کاملی از محصولات سه بعدی را از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین تولید و به بازار عرضه نموده و در نتیجه ۷۰ درصد از محصولات خانگی را به این فناوری مجهز نماید.

برای دستیابی به این هدف، ال‌جی قصد دارد که همکاری خود را با شرکت LG Display و دیگر کمپانی‌های مرتبط با ال‌جی گسترش داده تا بتواند تکنولوژی FPR خود را پیشرفته‌تر نماید.

از دیگر اهداف ال‌جی افزایش هر چه بیشتر منابع محتواهای سه بعدی به همراه دسترسی به سرویس ویژه VOD در محصولات خود می‌باشد که درخور بازاری با ویژگی‌های متفاوت باشد.

ال‌جی پیشرو در تولید تلویزیون‌های هوشمند
از دیگر استراتژی‌های ال‌جی در سال آینده تولید یک اکوسیستم مخصوص تلویزیون هوشمند می‌باشد.

مشارکت با شبکه‌های تلویزیونی سه بعدی، سایت‌های ویدئویی آنلاین و شرکت‌های تولید کننده بازی‌های ویدئویی، افراد را قادر می‌سازد که مستقیماً به طیف گسترده‌ای از محتواهای متنوع دسترسی داشته باشند.

همچنین کنترل Magic Motion تلویزیون هوشمند ال‌جی که از دلایل اصلی در موفقیت این محصول می‌باشد، در سال آینده به قابلیت‌های بیشتری مجهز خواهد شد.

از دیگر نکات قابل توجه می‌توان به تغییر تدریجی پلت فرم تلویزیون‌های سه بعدی ال‌جی اشاره کرد.

شرکت قصد دارد که با طراحی یک ساختار باز در این تلویزیون‌ها این امکان را برای افراد فراهم سازد که بتوانند به راحتی برای این دستگاه محتوا و برنامه‌های متنوعی طراحی نمایند.

انتظار می‌رود که با ایجاد بازار برای محتوا و APP‌های این تلویزیون‌ها، تقاضا برای انتخاب محصولات سه بعدی افزایش یابد.

تقویت و پیشرفت تکنولوژی نسل بعدی نمایشگرهای تلویزیون
ال‌جی با همکاری LG Display درصدد گسترش نسل بعدی تکنولوژی نمایشگرهایی با کیفیت تصویر بالا و وضوح عالی می‌باشد.

همچنین ال‌جی در نظر دارد که سال آینده تلویزیون‌های OLED خود را بر پایه تکنولوژی UD به بازار عرضه نماید.

نمایشگرهای UD دارای وضوح تصویری ۴ برابر بیشتر از نمایشگرهای HD بوده و علاوه بر این بخش تحقیق و توسعه به دنبال نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینک می‌باشد.

ال‌جی در نظر دارد که نمونه کاملی از توانائی‌های ساختاری خود را در بازارهایی مانند اروپا، آمریکای شمالی و چین و بالاخص ایران معرفی نموده و گسترش دهد، و در نتیجه بتواند جایگاه جهانی تلویزیون‌های سه بعدی ال‌جی را گسترش دهد.
کد مطلب: 19595
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام