کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

One Designطرحی برای آینده

سايت خبری ايتنا , 27 شهريور 1390 ساعت 9:48

ایتنا - ایده اصلی طرح One Design به تغییر در نگرش به تلویزیون از وسیله ای برای دیدن به ابزاری برای لذت بردن است




در گذشته ای نچندان دور تمرکز اصلی طراحان و سازندگان پنل های نمایشگر تنها در رقابت با سایر برندها در زمینه افزایش سایز و ارتقا هرچه بیشتر کیفیت تصویر صفحه نمایش محدود می‌شد.

این استراتژی با اینکه همچنان از سوی طیف وسیعی از برندهای دیجیتال با جدیت فراوان دنبال می‌شود اما با افزایش نسبی کیفیت تصاویر تلویزیون‌های پیشرفته، اندک اندک امکانات جانبی و به خصوص طراحی ظاهری دستگاه نقش پررنگ‌تری در تغییر انتخاب کاربران به خود می‌گیرند.

به‌گزارش ایتنا، طرح One Designپنل های نمایشگر جدیدسامسونگ در راستای این واقعیت و نشانی از حرکت مداوم و توجه به نیازهای خریداران و مشتریان این برند در سطوح گوناگون است.

ایده اصلی طرح One Design به تغییر در نگرش به تلویزیون از وسیله ای برای دیدن به ابزاری برای لذت بردن است.

One Design رویکردی برای تلفیق طراحی و تکنولوژی در قالب محصولاتی متفاوت است که ترکیب با فضای پیرامونی و یگانگی با محیط اطراف، کاملا در آن‌ها برحسته شده است.

المان‌های ساختاری طرح One Design سامسونگ را می‌توان در پنج عنوان کلیدی خلاصه نمود.

در پله نخست یکی شدن با محیط اطراف با کاهش حداقلی قاب صفحه نمایش تا ۵ میای متر در کانون توجه سامسونگ قرار گرفته است.

گام دوم به منحصر به فرد بودن طراحی مینیمالیستی دستگاه و ایجاد سادگی بدون از دست رفتن جذابیت اولیه طراحی باز می‌گردد.

سومین عنوان در این مرحله استفاده از مواد طبیعی و خام برای ایجاد هارمونی در تولید محصولات جدید بر پایه این ایده است.

حفظ تناسب و هماهنگی با سایر وسائل مرتبط در این کلاس همچون پخش کننده های صدا و پلیرهای ویدئویی در کنار ارائه تمامی امکانات هوشمند در قالب پدیده‌ای به نام Smart TV چهارمین و پنجمین المان‌های ساختاری در ایده One Design سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

Smart TV های سامسونگ همزمان با ارائه فناوری مدرن وپیشرفته با در نظر گرفتن فاکتورهای زیبائی شناسی درهماهنگی کاملی با محیط اطراف خود به سر می‌برند.

عامل متمایز کننده طراحی جدید سامسونگ که در ساختار One Design نیز بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است اختصاص حداقل فضای قابل تصور به قاب گرداگرد صفحه‌نمایش و ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر برای بییندگان در نمایشی همه‌جانبه بدون از دست رفتن بخشی از محتوا در کناره‌های تصویر است.

این امکان در سری جدید پنل های D۸۸۸۰ و D۷۷۷۰ سامسونگ با استفاده از قاب بسیار باریک فلزی فراهم شده که اختلاف تلویزیون با بخش پشتی آن را به یک نوار بسیار باریک و جزئی تقلیل داده است.

فرم منحصر به فرد این پنل در ایجاد تناسبی بی نظیر مابین قسمت‌های فلزی گرداگرد صفحه نمایش و پایه های زیبای نمایشگر به همراه محل جاگیری نشان برند در قطعه ای جداگانه در بخش پائینی زیبائی دو چندانی به این کلاس می‌بخشد که تاکنون در هیچ مدل دیگری دیده نشده است.


کد مطلب: 19583

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19583/one-designطرحی-آینده

ايتنا
  https://www.itna.ir