۹
۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۷

افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل به ۲۵ شهر

ایتنا - با پیوستن شهرهای اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شاهین شهر، محمودآباد، دزفول و گلستان به شبکه وایمکس ایرانسل، تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل به ۲۵ شهر رسید.
افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل به ۲۵ شهر


به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومي ايرانسل، در حال حاضر، دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل در ۲۵ شهر تهران، شهرقدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، اصفهان، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، محمودآباد، کرج، فردیس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، مشهد مقدس، شهرک صنعتی طوس، اهواز، دزفول، شیراز و گلستان با پهنای باند ۱۲۸کیلوبیت بر ثانیه تا ۲مگابیت بر ثانیه، براساس درخواست، امکان پذیر است.



بنابر اعلام، اطلاعات بيشتر درخصوص فناوري وايمكس، نقشه مناطق تحت پوشش، نحوه ثبت‌نام، ثبت‌نام آنلاين، طرح‌هاي تعرفه متنوع، نحوه پرداخت هزينه‌ها، بسته‌هاي افزايشي، نحوه تهيه مودم، طرح های تعرفه بلندمدت، اشتراک با سرعت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶کیلوبیت بر ثانیه بدون هزینه اشتراک ماهیانه و خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌های تجاری و مسکونی به همراه فهرست فروشندگان مجاز خدمات وايمكس ايرانسل در وب‌سايت رسمي اين شركت به نشاني www.irancell.ir قابل مشاهده است.

همچنين، كارشناسان مركز تماس وايمكس ايرانسل با شماره تلفن ۷۰۷ براي تماس از خطوط ايرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ براي تماس از ساير خطوط، در تمامي ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگويي به سوالات متقاضيان و مشترکین خدمات وايمكس ايرانسل هستند.


براساس اين گزارش، وايمكس، يك فناوري نوين براي انتقال بي‌سيم و پرسرعت اطلاعات است كه با بهره‌گيري از مناطق وسيع تحت پوشش دكل‌هاي وايمكس، شهرها، شهرك‌هاي صنعتي و مناطق راهبردي را پوشش مي‌دهد و اينترنت پرسرعت را براي سازمان‌ها، موسسات و شركت‌هاي تجاري و همچنين منازل مسكوني، در هر نقطه‌اي از اين مناطق فراهم مي‌آورد.

بدين ترتيب، كاربران قادر خواهند بود در هر لحظه، حتي در ساير شهرهاي تحت پوشش شبكه وايمكس ايرانسل، توسط رايانه شخصي خود و بدون نياز به خط تلفن و يا تجهيزات ديگر و تنها از طريق يكي از انواع مودم‌هاي وايمكس، به اينترنت پرسرعت بي‌سيم متصل شوند.
کد مطلب: 19562
نام شما
آدرس ايميل شما


مهدی شاکری
feedback
Iran, Islamic Republic of
کیفیت ایرانسل بهتر از مبین نت هست ولی در مورد پشتیبانی کاملا افتضاح هستند و شما عملا نمی توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید من بیش از یکسال هست که سرویس میگیرم ولی هر وقت دچار مشکل شدم یا خودم حل کردم یا صبر کرده تا خودش حل شده.
ایکاش مدیران ما به جای این همه توسعه کمی هم به فکر مشتریان قبلی خودشان باشند ما که چاره نداریم فعلان از همین سیستم باید استفاده کنیم
feedback
واقعا از این که مشترک وایمکس هستم متاسفم ای کاش از شرکتی دیگر این امکانات را می گرفتم.ضمنا اگرچه پاسخگویی آنها خوب است اما چه فایده که کار از دست اپراتورها خارج است.
رامین
feedback
شهرهای تحت پوششتان خیلی کم است خیلی مبتدی عمل می کنید کاش مبین نت گرفته بودم.
حیدر
feedback
Iran, Islamic Republic of
چی بود اسمش اینترنت ماهواره ای باید بگیره تا بره سرعتش بالا اما مثل اینکه باید پولدار باشی این اینترنتو بگیری
امیر
feedback
میخواستم بدونم تا کی شهرهای دیگه تحت پوشش قرار میگرند؟؟
feedback
اگه به بدی gprsشون هستش که وا ویلا
احمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
در مورد پشتيباني وايمكس ايرانسل واقعا افتضاحه من مشكلي داشتم كه بعد از چندين بار تماس تونستن حل كنن
على
feedback
چرا واىمکس اىرانسل درقزوىن وجود ندارد
زهرا ساعدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
من قبلا تهران بودم و از اینترنتم هم خیلی راضی بودم الان 5 ماهه که به شهر پرند نقل مکان کردم واینترنت ندارم میخواستم بپرسم کی شهر پرند زیر پوشش وایمکس خواهد رفت؟لطفا پاسخ بدین
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام