۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۰
مايكروسافت وعده داد

منتظر Hotmail جديد باشيد

ايتنا - مايکروسافت ماه آينده ميلادي از تغيير و تحولات جديد Hotmail رونمايي مي‌کند، به‌طور‌ي‌که بخش‌هاي عمده سرويس ايميل اين شرکت از جمله بخش اسپم، امکانات امنيتي و عملکردش ارتقاي مي‌يابد.
منتظر Hotmail جديد باشيد



شرکت مايکروسافت از تغيير و تحولات عمده در سرويس ايميل خود Hotmail از ماه آينده ميلادي خبر داد.


به گزارش ایتنا از همكاران سيستم، مايکروسافت ماه آينده ميلادي از تغيير و تحولات جديد Hotmail رونمايي مي‌کند، به‌طور‌ي‌که بخش‌هاي عمده سرويس ايميل اين شرکت از جمله بخش اسپم، امکانات امنيتي و عملکردش ارتقاي مي‌يابد.

اين شرکت براي دعوت از خبرنگاران در يک رويداد مطبوعاتي در تاريخ سوم اکتبر سال جاري ميلادي همزمان در شهرهاي نيويورک و سانفرانسيسکو به رسانه‌هاي مختلف نامه ارسال کرده است.

مديران شرکت مايکروسافت در اين نامه عنوان کرده‌اند: ما نظرات شما را شنيديم و براي ارتقاي سرويس Hotmail اقدام کرديم، هر چه از Hotmail به خاطر داريد فراموش کنيد و منتظر تحولاتي عمده باشيد.

سرويس Gmail شرکت گوگل و ياهو ميل از رقباي سرسخت سرويس Hotmail شرکت مايکروسافت به شمار مي‌آيند.
آخرين تحولات سرويس ايميل شرکت مايکروسافت به سال ۲۰۰۴ زماني که شرکت گوگل با ارائه سرويس جي‌ميل و حجم بالاي ذخيره سازي ايميل‌ها دنياي وب را شگفت زده کرد، برمي‌گردد.

در آن زمان بازار نو‌آوري و خلاقيت در خدمات سرويس‌هاي ايميل تحت وب بسيار داغ بود، اما جي‌ميل توانست با افزايش قابل توجه حجم ذخيره‌سازي ايميل در صندوق دريافت نامه‌هاي الکترونيکي در فضاي وب، شرکت مايکروسافت، ياهو، AOL و ديگر عرضه‌کنندگان سرويس‌هاي ايميل را متحير سازد.

شرکت گوگل همچنين بخش‌هاي ديگر سرويس جي‌ميل خود را نيز متحول ساخت که يکي از اين قابليت‌هاي قابل توجه به امکان جست‌و‌جو در صندوق ايميل‌هاي دريافتي و همچنين قابليتي است که به کاربران امکان مي‌دهد ايميل‌هاي خود از سرويس‌هاي مختلف را به‌طور يکجا در صندوق جي‌ميل دريافت کنند.

حال بايد منتظر ماند و ديد که آيا مايکروسافت با ارتقاي سرويس Hotmail و نوآوري‌هاي جديد مي‌تواند ديگر رقباي خود در اين بازار را به استفاده از ابداعات جديد اين شرکت سوق دهد يا خير؟

شرکت گوگل در سال‌هاي اخير توانسته بر بازار ارائه سرويس ايميل مسلط شود از اين رو شرکت‌هاي ديگر از جمله مايکروسافت و ياهو براي رويارويي با اين رقيب سر سخت و افزايش تسلط بر اين بازار بايد تلاش خود را دو چندان کنند.

 
کد مطلب: 19519
نام شما
آدرس ايميل شما


tayyebi
feedback
United States
سلام
سیستم هاتمیل الان در موج 5 خودشه!
تمام امکاناتی رو که مقاله به جیمیل نسبت داده ، هاتمیل دارشون!

خیلی بهتر و قوی تر!

مقاله رو یک طرفه نوشتین!
جیمیل اصلا برای هاتمیل رقیب به حساب نمیاد!
شاید تو موج 1 یا 2 اینجور بود! ولی الان نه!

با موج 6 همه چیز محوه میشه!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام