۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۱

قدرتمندترین و سریع‌ترین ضدویروس

ایتنا - قدرتمندترین و سریع‌ترین نرم‌افزارهای ضدویروس معرفی شدند.
AV-Comparatives
AV-Comparatives




AV-Comparatives، یکی از مهم‌ترین مراکز تست و ارزیابی برنامه‌های ضدویروس، با انتشار نتایج بررسی‌های جدید حود، بهترین نرم افزارهای امنیتی جهان در زمینه قدرت شناسایی ویروس‌های رایانه‌ای و نیز سرعت عملکرد را معرفی کرد.

به گزارش ایتنا، بنا بر گزارش‌های منتشر شده در پایگاه اینترنتی این مرکز و در جدیدترین ارزیابی‌های مقایسه‌ای که در ماه گذشته میلادی بین ۱۷ نرم افزار ضدویروس و امنیت اینترنت انجام شد، قدرت و قابلیت ویروس یابی مهم‌ترین برنامه‌های امنیتی جهان مورد بررسی قرار گرفت که شرکت‌های F-Secure، Panda Security و Trend Micro هرکدام با شناسایی ۹۹.۳ درصد از کل ویروس‌های رایانه‌ای، موفق شدند تا عنوان قدرتمندترین نرم افزارهای ضدویروس را به خود اختصاص دهند. شزکت‌های BitDefender و G-Data نیز با کشف اندکی بیش از ۹۸.۵ درصد از نرم افزارهای مخرب، عنوان‌های بعدی برترین ضد ویروس‌ها را به خود اختصاص دادند.

هم چنین، نتایج این بررسی نشان می‌دهد که از میان ۱۷ نرم افزار مورد ارزیابی تنها ۸ مورد موفق به کسب بالاترین گواهی کیفی (Advanced ) شده و بقیه نرم افزارها به دلایل مختلف، از جمله اشتباه در شناسایی ویروس‌ها از دستیابی به این گواهی باز مانده‌اند.

علاوه بر این در ارزیابی دیگر AV-Comparatives که در زمینه سرعت عملکرد نرم افزارهای ضدویروس و میزان بار منفی آن‌ها بر روی سیستم‌های منطبق با دنیای واقعی انجام گرفت، ۷ نرم افزار امنیتی که برخی از آن‌ها دارای بزرگ‌ترین و خوشنام‌ترین برندهای امنیتی دنیا هستند موفق به کسب گواهی برتر کیفیت نشده‌اند. این در حالیست که ۱۰ نرم افزار امنیتی دیگر، دارای شرایط لازم برای دریافت گواهی کیفیت برتر در زمینه سرعت عملکرد و عدم ایجاد بار منفی در رایانه‌ها بوده‌اند.

بر اساس گزارش AV-Comparatives، در نهایت از میان ۱۷ شرکت امنیتی مورد بررسی، تنها پنج شرکت شامل Panda Security، F-Secure، ESET، Kaspersky و Avast موفق شده‌اند که هم در حوزه شناسایی ویروس‌ها و هم در زمینه سرعت عملکرد امتیاز Advanced را بدست بیاوردند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمودارهای مقایسه‌ای به پایگاه اینترنتی www.av-comparatives.org مراجعه فرمایند.
کد مطلب: 19465
نام شما
آدرس ايميل شما


سوشا
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
یعنی هیچ نهادی پیدا نشد که به مهران رایانه کمک کنه تا ضد ویروس ایمن برگرده و ما هم یه آنتی ویروس داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟!
به امید ظهور نسل جدید ضد بدافزار های ایرانی
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام