۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۳

مونیتورهای سامسونگ؛ برتری در انتخاب

ایتنا - تولید پنل‌های نمایشگر در شرکت سامسونگ در سال ۱۹۸۱ با تولید اولین تلویزیون آغاز شد.
مونیتورهای سامسونگ؛ برتری در انتخاب


شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین تولید کنندگان پنل‌های نمایشگر در سرتاسر دنیاست تولیدات این شرکت نه تنها در محصولات داخلی این برند بلکه برای در بسیاری دیگر از تولیدات سایر شرکت‌ها نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش ایتنا، برتری این شرکت در بازارهای جهانی بر رقبای تجاری اصلی آن از اواسط سه ماهه سوم سال ۲۰۰۶ آغاز شده و در حال حاضر نیز پس از گذشت بیش از ۱۹ فصل متوالی با سرعتی رو به رشد و ریتمی هماهنگ در اکثر بازار‌ها ادامه دارد.

تولید پنل‌های نمایشگر در شرکت سامسونگ در سال ۱۹۸۱ با تولید اولین تلویزیون آغاز شد؛ سیر صعودی محصولات سامسونگ در سال ۱۹۹۸ منجر به تولید پنل‌های CRT مسطح شد و یک سال بعد نخستین مونیتور LCD با عنوان این شرکت کره‌ای به بازار ارائه گردید.

نمایشگرهای سامسونگ در یک دهه گذشته با تغییرات فراوان و افتخارات متعددی همراه بوده‌اند که از آن جمع می‌توان به سری ۴۰ مونیتورهای سامسونگ در سال ۲۰۰۵ با فروش جهانی بیش از ۱۰ میلیون عدد اشاره کرد که رکوردی بی‌نظیر در میان تمامی رقبا به حساب می‌آید.

سامسونگ در سال ۲۰۰۹ نخستین نمایشگر سه بعدی اکتیور خود با فرکانس کاری ۱۲۰Hz را به نمایش گذاشت و جدید‌ترین محصولات سال ۲۰۱۱ این برند نیز ضمن کاهش چشمگیر قاب دورتادور صفحه نمایش طرح نامتقارن ویژه‌ای برای پایه دستگاه در نظر گرفته‌اند که تا پیش از این در هیچ نمونه دیگر مشاهده نشده است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۰ در بیش از ۳۱ کشور جهان به عنوان پیشروترین برند بازار شناخته شد که از این جمع می‌توان به روسیه و چین، بخش بزرگی از امریکای جنوبی و آفریقا اشاره کرد.

مونیتورهای تولیدی شرکت سامسونگ در طی ۱۰ سال گذشته موفق به دریافت ۲۸ جایزه بزرگ از سوی مؤسسات مختلف در حوزه‌های گوناگون شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به iF Award و Red Dot Award کشور آلمان، Good Design Award ژاپن و International Design Excellence ایالات متحده اشاره کرد.
کد مطلب: 19454
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام