۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۲

پورت‌های واگذار شده ADSL تا تیر 90

ایتنا - تا آخر تیرماه بیش از ۹۶۶ هزار پورت ADSL توسط گروه شرکت‌های ندا واگذار شده است.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی گروه شرکت‌های ندا (PAP)، طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اضافه شدن۷۰ هزار پورت به مجموع پورت‌های منصوبه آمار خرداد، تعداد پورت‌های ADSL نصب شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌های ندا تا پایان تیر ۱۳۹۰، از مرز ۱ میلیون و۶۰۰ هزار پورت گذشت که از این تعداد بیش از ۹۶۶ هزار پورت دایر شده که هم اکنون به کاربران واگذار شده و زیر بار است.

طبق این گزارش تا آخر تیر ماه سال جاری، ۱ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۲۱۵ پورت ADSL در ۳۱ استان توسط شرکت‌های بخش خصوصی دارای پروانه PAP در کل کشور نصب شده که در مقایسه با آمار قبلی (تا آخر خرداد)، ۷۰هزار و ۳۵ پورت به مجموع پورت‌های ADSL نصب شده گروه شرکت‌های ندا در کل کشور اضافه شده است.

شرکت‌های ندا در سطح کشور و تا آخر تیر ماه مجموعاً ۹۶۶ هزار و ۷۱۵ پورت ADSL دایر کرده‌اند که این آمار حاکی از افزایش ۵۵ هزار و ۵۳ پورت ADSL دایری است که توسط کاربران در حال بهره‌برداری است.

بنا بر این گزارش در «استان تهران» تا ۳۱ تیر ۹۰، آمار پورت‌های منصوبه و دایری واگذارشده توسط گروه شرکت‌های ندا در استان تهران به ترتیب به ۵۶۰ هزار و ۸۴۷ پورت و ۳۶۸ هزار و ۵۵۷ پورت رسیده است. به این ترتیب نسبت به آمار خرداد، تعداد پورت‌های واگذار شده به درخواست کنندگان تهرانی کمتر از ۱۰ هزار پورت بوده است.

تعداد پورت‌های منصوبه شرکت‌های ندا در «شهر تهران»، ۴۴۷ هزار و ۱۷۳ پورت است که از این تعداد ۳۱۴ هزار و ۴۹۴ پورت در حال بهره‌برداری است.

در مقایسه با ماه های گذشته و با در نظر گرفتن این که نسبت به آمار قبلی از ۷۰ هزار پورت نصب شده در کل کشور، بیش از ۵۰ هزار پورت واگذار شده و شایان ذکر است که با تفاضل افزایش پورت‌های استان تهران از پورت‌های کل کشور، دایری و واگذاری پورت‌های سایر استان‌ها رشد بیشتری داشته است.
کد مطلب: 19447
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام