کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرونده شکایت اوراکل علیه SAP بسته شد

14 شهريور 1390 ساعت 13:10

ايتنا - اوراکل در اين باره اعلام کرد که براي دريافت ۳/۱ ميليارد دلاري که به اين شرکت خسارت وارد شده است به تلاش خود ادامه خواهد داد.





پرونده شکايت ۳/۱ ميلياردي اوراکل عليه شرکت SAP به عنوان بزرگ‌ترين توليدکننده نرم‌افزارهاي مديريت سازماني جهان سرانجام بسته شد و يکي از قاضي‌هاي دادگاه فدرال آمريکا اعلام کرد که در اين پرونده بزرگنمايي بيش از اندازه صورت گرفته است.

به گزارش ايتنا از همكاران سيستم فيليپ هميلتون قاضي دادگاه منطقه‌اي آمريکا در شهر اوکلند ايالت کاليفرنيا اعلام کرد که SAP از اتهامات وارد شده تبرئه شده است.

بر اساس راي اين دادگاه SAP براي تخلف امنيتي که در سال ۲۰۰۷ ميلادي انجام داده بود بايد در مجموع ۲۷۲ ميليون دلار پرداخت کند. اين در حالي بود که در نوامبر سال قبل اين رقم ۳/۱ ميليارد دلار برآورد شده بود.

اوراکل در اين باره اعلام کرد که براي دريافت ۳/۱ ميليارد دلاري که به اين شرکت خسارت وارد شده است به تلاش خود ادامه خواهد داد.
شرکت SAP نيز در مقابل اين اظهارات بيانيه‌اي اعلام نکرد.

اوراکل طي بيانيه‌اي توضيح داد: «ما بر اين باوريم که قاضي اين پرونده اشتباه کرده و خسارت وارد آمده را به ميزان قابل ملاحظه‌اي کاهش داده است. ما اميدواريم که اين تصميم بتواند در نهايت نتيجه مناسبي را در اين زمينه به دست آورد».


کد مطلب: 19440

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19440/پرونده-شکایت-اوراکل-علیه-sap-بسته

ايتنا
  https://www.itna.ir