کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فقدان نظارت؛ دلیل کم‌فروشی برخی شرکت‌های اینترنتی

خبرگزاری ايسنا , 12 شهريور 1390 ساعت 10:27

ایتنا - مدیر یک شرکت اینترنتی دربارهٔ کم‌فروشی برخی شرکت‌های اینترنتی معتقد است که برخی شرکت‌ها به دلیل فقدان نظارت کافی به کم‌فروشی اقدام می‌کنند.





به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، محمودرضا جولایی اظهار کرد: باید اقدامات نظارتی لازم بر فعالیت شرکت‌های اینترنتی انجام شود و این موضوع به صورت جدی‌تر مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی درباره کم‌فروشی پهنای باند اینترنتی گفت: این موضوع دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، با توجه به این‌که مخابرات از سال ۸۶ تغییر چندانی در بحث تعرفهٔ پهنای باند اعمال نکرده و از سویی هزینه‌های شرکت‌ها نیز سال به سال افزایش می‌یابد، این موضوع باعث شد که برخی شرکت‌ها به کم‌فروشی اقدام کنند.

جولایی تاکید کرد: افزایش هزینه‌های جاری شرکت‌ها از یک طرف و افزایش نیافتن قیمت اینترنت به کاربران و مصرف‌کنندگان از سوی شرکت‌ها از طرف دیگر موجب شده تا برخی شرکت‌ها به اجبار برای تأمین بخشی از هزینه‌های خود به این کار اقدام کنند و به عنوان مثال خطی که در حالت استاندارد باید بین هشت کاربر به اشتراک گذاشته شود، بین ۲۰ نفر به طور مشترک استفاده شود، طبیعی است این کار باعث کاهش کیفیت و سرعت اینترنت برای کاربران خواهد شد.

این مدیر شرکت اینترنتی در پایان تاکید کرد: البته ۲۰ درصد تخفیف پهنای باندی که شرکت زیرساخت عنوان کرده بود، برای شرکت‌های اینترنتی بود که سرویس اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند و برای ما اجرایی نمی‌شود که اینترنت را به صورت دایل‌آپ ارائه می‌دهیم.


کد مطلب: 19382

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19382/فقدان-نظارت-دلیل-کم-فروشی-برخی-شرکت-های-اینترنتی

ايتنا
  https://www.itna.ir