۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۹

قابليت جديد گوگل پلاس براي رهایی از افراد مزاحم

ايتنا - اگر مي‌خواهيد از دست مزاحمت‌هاي شخصي در شبکه اجتماعي گوگل پلاس خلاص شويد، گوگل با افزودن قابليتي جديد اين مشکل را حل کرده است.


شرکت گوگل در ادامه تلاش‌هاي خود براي توسعه روز افزون و جلب رضايت مشتريان گوگل پلاس به‌تازگي قابليت ناديده گرفتن يا محدود کردن دسترسي افراد مزاحم را به اين شبکه اجتماعي افزوده است.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم، اگر مي‌خواهيد از دست مزاحمت‌هاي شخصي در شبکه اجتماعي گوگل پلاس خلاص شويد، گوگل با افزودن قابليتي جديد اين مشکل را حل کرده است.

با وجود اينكه مدت زيادي از راه‌اندازي شبکه اجتماعي گوگل پلاس نمي‌گذرد و اين شبکه اجتماعي يک شبکه نوپا به‌شمار مي‌آيد، اما گوگل همچنان در حال افزودن قابليت‌ها و امکانات جديد و موارد درخواستي کاربران خود به اين شبکه اجتماعي است.

اولگا ويچروسکا، از مهندسان نرم‌افزار شرکت گوگل در يک وبلاگ مربوط به شبکه اجتماعي گوگل پلاس نوشت: اين قابليت جديد به کاربران امکان مي‌دهد به‌سادگي از شر مزاحمت‌هاي يک شخص مزاحم يا پست‌هاي يك كاربر خاص که تمايلي به دريافت آنها ندارند، خلاص شوند.

وي افزود: ما مي‌خواهيم در گوگل پلاس فضايي را فراهم کنيم که کاربران براي ارتباط با اشخاص و کاربران ديگر به طور کامل حق انتخاب داشته باشند. بنابراين قابليت جديد ناديده گرفتن «Igonre» را به اين شبکه اجتماعي اضافه کرديم علاوه بر اين کاربران مي‌توانند از گزينه‌اي قوي‌تر يعني «Block» اقدام به مسدود کردن فرد مزاحم کنند.

اين مهندس شرکت گوگل گفت: مسدود کردن (Blocking) يک کاربر در شبکه اجتماعي گوگل پلاس بدان معناست که آن شخص از حلقه‌هاي شما به طور کامل شما پاک مي‌شود و ديگر به مطالبي که شما به اشتراک مي‌گذاريد دسترسي نخواهد داشت و همچنين شما ديگر شاهد پست‌ها و مطالب به اشتراک گذاشته شده از سوي آن فرد نخواهيد بود و همچنين وي نمي‌تواند درباره مطالب شما نظر بدهد. ميزان محدوديت در گزينه مسدود کردن اندکي بيش از قابليت «Ignore» است.

کاتلين کو، يکي ديگر از مهندسان شرکت گوگل در اين باره گفت: گزينه Ignore بدان معناست که کاربر علاقه‌اي به دريافت يا مشاهده پست يا مطالب دريافت شده از سوي يک کاربر خاص ندارد و زماني که شخصي Ignore مي‌شود از اين موضوع مطلع نخواهد بود و پيغامي دريافت نمي‌کند.

ويچروسکا گفت: در زندگي واقعي نيز شما افرادي را نمي‌شناسيد، دوست نداريد و نمي‌خواهيد خبري درباره آنها بشنويد و ما مي‌خواهيم در شبکه اجتماعي گوگل پلاس نيز چنين فضايي حکمفرما باشد. اگر شما شخصي را Ignore مي‌کنيد يعني علاقه‌اي به دريافت پست‌هاي وي نداريد.

گزينه Ignore در کنار گزينهBlock در جاهاي مختلف شبکه اجتماعي گوگل پلاس موجود خواهد بود، اين گزينه‌ها در صفحات حلقه‌ها در بخش Stream Notification و Google + bar قابل مشاهده است.

همچنين درصورتي که شما خواهان برداشتن محدويت Ignore باشيد مي‌توانيد با مراجعه به بخش More Actions در بالاي صفحه‌ها حلقه‌ها شخص مورد نظر را un-Ignore کنيد و يا وي را به يکي از حلقه‌هاي خود باز گردانيد.

کد مطلب: 19352
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام