۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۸

کم‌فروشی پهنای‌باند ازسوی شرکت‌های مخابراتی

ایتنا - مدیر یک شرکت اینترنتی: شاید برخی شرکت‌ها به اشتراک‌گذاری بیش از حد استاندارد خطوط به کاربران اقدام کنند که این به افت کیفیت و سرعت منجر می‌شود.
کم‌فروشی پهنای‌باند ازسوی شرکت‌های مخابراتی


مدیر یک شرکت اینترنتی معتقد است که اینترنت و پهنای باند باید به قیمت بسیار کمتری در اختیار شرکت‌های اینترنتی قرار گیرد تا مشکلات جدی در این زمینه حل شده و یا شاهد کم‌فروشی نباشیم زیرا هزینه شرکت‌ها هر سال در حال افزایش است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، طالب شرفی - مدیر یک شرکت اینترنتی - با اشاره به بحث کم فروشی پهنای باند گفت: عمده کم فروشی پهنای باند را از سمت شرکت‌های مخابراتی داشتیم و به اعتقاد من به ویژه در استان فارس، میزان پهنای باند فروخته شده به شرکت‌ها بیشتر از میزان پهنای باندی بود که مخابرات استان فارس داشت که این مشکل تا مصرف‌کننده ادامه داشت که البته حدود یک سال است که حل شده است.

وی افزود: با توجه به این که هر ساله شاهد تورم و افزایش هزینه‌های مختلف برای شرکت‌های اینترنتی هستیم و از سویی قیمت اینترنت نیز برای کاربران افزایش نداشته است، شاید برخی شرکت‌ها به اشتراک‌گذاری بیش از حد استاندارد خطوط به کاربران اقدام کنند که این به افت کیفیت و سرعت منجر می‌شود.

مدیر یک شرکت اینترنتی در ادامه ابراز کرد: به اعتقاد من بخشی از هزینه‌ها که در اختیار تأمین‌کننده اینترنتی است قاعدتاً می‌تواند کاهش یابد و این کاهش قیمت به شرکت‌ها بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

شرفی با بیان این‌که مصرف اینترنت و پهنای باند در کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است اظهار کرد: اینترنت باید بسیار ارزان‌تر به دست شرکت‌های اینترنتی برسد و مخابرات نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد؛ البته زیرساخت قرار بود ۲۰ درصد تخفیف را اعمال کند که این اتفاق هم نیفتاد و ظاهراً هنوز با مخابرات به توافق نرسیده است.
کد مطلب: 19349
نام شما
آدرس ايميل شما