۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۴

فیس‌بوک از عکس‌های بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کند

ایتنا - تنها چند روز پس از این که فیس‌بوک برنامه‌های خود را برای ارتقای حریم خصوصی کاربران اعلام کرد، مدیران این شبکه اجتماعی اظهار کردند، کاربران می‌توانند عکس‌هایی با حجم بالاتر آپلود کنند.
فیس‌بوک از عکس‌های بزرگ‌تر پشتیبانی می‌کند




به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، کاربران فیس‌بوک همیشه نگران انطباق عکس‌های خود با فیس‌بوک بودند اما از این به بعد فیس‌بوک از عکس‌هایی با رزولوشن ۹۶۰ پیکسل حمایت می‌کند تا به حال سقف رزولوشنی که فیس‌بوک پشتیبانی می‌کرد ۷۲۰ پیکسل بود.

فیس‌بوک هم‌چنین اعلام کرد سرعت آپلود عکس نیز نسبت به گذشته دو برابر می‌شود.

چندی پیش به فیس‌بوک امکاناتی جدید اضافه شد که بر اساس آن پیش از" تگ "شدن عکسی برروی صفحه کاربر، وی می‌تواند درباره تایید آن تصمیم‌گیری کند.

بسیاری از کاربران فیس‌بوک مدت‌ها بود که منتظر اضافه شدن این امکانات (pre-approve photo tags) به این شبکه اجتماعی بودند.

منتقدان فیس‌بوک می‌گفتند، نبود این امکانات حریم خصوصی کاربر را نقض می‌کند زیرا باعث انتشار عکس‌های خصوصی در محیطی اجتماعی می‌شود و در بسیاری موارد مشکلات عدیده‌ای برای کاربران ایجاد شده است.

تا پیش از این، پس از اینکه یک عکس برروی صفحه کاربر تگ می‌شد و پس از اینکه تمامی دوستان او این عکس را می‌دیدند، کاربر می‌توانست آن عکس را حذف کند اما هم‌اکنون پیش از تگ شدن و انتشار آن کاربر می‌تواند در مورد آن تصمیم‌گیری کند.

یکی از مدیران فیس‌بوک اضافه شدن امکانات جدید را بیش‌ترین درخواست کاربران دانست. گوگل با توجه به انتقادات موجود به فیس‌بوک، شبکه اجتماعی خود را طراحی و تلاش کرده گوگل پلاس عاری از این انتقادات باشد. به نوعی می‌توان گفت، گوگل برروی این انتقادات موج‌سواری کرده و توانسته است از موجودیت آن‌ها به نفع شبکه اجتماعی خود استفاده کند.
کد مطلب: 19346
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام