کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش جهانی GALAXY S II به ۵ میلیون نسخه رسید

سايت خبری ايتنا , 6 شهريور 1390 ساعت 13:01

ایتنا - شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که فروش جهانی گوشی GALAXY S II که در بازار با مدلI۹۱۰۰ هم شناخته می‌شود از مرز ۵ میلیون نسخه گذشته و این استقبال در حالی رخ داده است که از زمان عرضه این مدل تنها ۸۵ روز می‌گذرد.



به گزارش ایتنا، این رکورد فروش برای GALAXY S II که از آن به گل سرسبد گوشی‌های هوشمند سامسونگ یاد می‌شود ۴۰ روز زودتر از مدل قبلی یعنی GALAXY S ثبت شده است. همچنین گفته می‌شود که چین هم اکنون بزرگ‌ترین باز این مدل از سامسونگ لقب گرفته است.



JK Shin، مدیرکل بخش تلفن همراه سامسونگ در این باره می‌گوید: رشد فروش این گوشی از زمان معرفی به بازار در ماه آوریل گذشته فوق‌العاده است و این مسئله نشان دهنده حمایت اپراتورهای مخابراتی در سطح جهان است که این مدل را به عنوان گوشی شاخص خود انتخاب کرده‌اند و این انتخاب تاکیدی است بر موفقیت این گوشی در بازار گوشی‌های هوشمند.


این گوشی بسیار نازک که قطرش تنها ۴۹/۸ میلی‌متر است با ۱۱۶ گرم وزن از سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند دو هسته ای است که با ترکیبی از فناوری Super AMOLED Plus علاوه بر ارایه تجربه ای جدید در بخش کیفیت تصاویر، کارایی بی نظیری را روی سیستم عامل اندروید برای کاربران فراهم آورده که برآیند این عوامل باعث رشد سریع فروش این گوشی توسط اپراتورهای مخابراتی شده است.


صفحه نمایش ۴.۳ اینچی این گوشی ۱۶ میلیون رنگ را پشتیبانی کرده و حافظه داخلی‌اش در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از ۱۶ گیگابایت حافظه جانبی توسط میکرو اس دی فضای قابل توجهی را برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


دوربین اصلی این گوشی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است که به فلش LED مجهز شده و دوربین دوم آن که از آن برای مکالمه های تصویری در شبکه های نسل سوم استفاده می‌شود دو مگاپیکسلی است.


کد مطلب: 19335

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19335/فروش-جهانی-galaxy-s-ii-۵-میلیون-نسخه-رسید

ايتنا
  https://www.itna.ir