۴
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۷
عضو کمیسیون افتصادی مجلس:

وزارت ارتباطات به فکر وضعیت اینترنت باشد

ایتنا - عضو کمیسیون افتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت بد شبکه ارتباطی کشور اعلام کرد: وزارت ارتباطات به جای صرف هزینه برای خرید تجهیزات بی‌کیفیت چینی فکری برای وضعیت اینترنت کشور کنند.
وزارت ارتباطات به فکر وضعیت اینترنت باشد



به گزارش ایتنا به نقل از وایمکس نیوز، فخرالدین حیدری با بیان اینکه قیمت اینترنت بسیار بالا و سرعت و کیفیت آن به شدت پایین است، گفت: وزیر ارتباطات به هیچ کدام از وعده‌های خود در زمینه ساماندهی وضعیت اینترنت عمل نکرده و کیفیت این شبکه جهانی در کشور ما بسیار نامناسب است.

وی با اشاره به اینکه سرعت اینترنت پرسرعت کشورمان درحد دایل آپ است، ادامه داد: این در حالی است که وضعیت اینترنت دایل آپ بسیار تاسف برانگیز است.

وی گفت: وزارت ارتباطات باید پاسخگوی کوتاهی‌های خود باشد چرا که از زمانی که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده نابسامانی‌های سرویس‌ها و خدمات مخابراتی افزایش یافته است.

حیدری با بیان اینکه با خصوصی سازی کیفیت خدمات افزایش می‌یابد، گفت: اما این شرایط در ایران محقق نشده و هیچ نهاد و ارگانی پاسخگوی وظایف خود نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی اعلام کرد: باید مانع از هرج و مرج در کشور شد و نهادهای نظارتی به وظایف خود عمل کنند به دلیل اینکه کشور حساب و کتاب دارد و مردم برای استفاده از خدمات فناوری اطلاعات هزینه پرداخت می‌کنند.

وی گفت: تاکنون چندین بار در این زمینه به وزیر ارتباطات تذکر داده شده ولی اقدامی جدی برای ساماندهی وضعیت اینترنت صورت نگرفته است.

به گفته وی هنوز در بسیاری از شهرهای کشور امکان دسترسی به شبکه اینترنت به راحتی امکان‌پذیر نیست و در صورت دسترسی کاربران باید هزینه‌های بالایی را صرف کنند.
کد مطلب: 19285
نام شما
آدرس ايميل شما


ahmaden
feedback
با عرض معذرت !
آقای نماینده مجلس ! مگه اینترنت 2 روزه که وضعیتش اینطوریه ؟
ما عادت کردیم اقدامی هم صورت نگیره باز هم تعجبی نداریم !
حامد
feedback
علم چندان که بیشتر خوانـی
چون عمل در تو نیست نادانی
امیررجائی زاده
feedback
Sweden
انقدر این وزیر به اینترنت کشور بی اعتنا است که عضو کمیسیون افتصادی مجلس به فکر وضعیت اینترنت افتاده
مرتضی
feedback
United Kingdom
بابا طبق برنامه چهارم ، پنجمه، و یا حالا هر چی همه چی طبق برنامه داره پیش میره اینو خود آقای تقی پور هم همیشه میگه حالا شما چی میگی!!!!! مطمعن باشید که الان بخاطر این هزارمین تذکر شما ایشون دقیقا" دقیقا" از فردا صبح به وضعیت اینترنت رسیدگی میکنه .البته این فردا طوری هست که هر وقت میپرسین بگن فردا .همینطور تا ابد هیچکس هم متوجه نمیشه این فردا چه روزیه دقیقا"
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام