۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۸

دو جایزه دیگر EISA 2011 برای محصولات صوتی و تصویری ال.جي

ايتنا - جوایز EISA اعتبار بالای خود را از هيئت داوران آن می‌گیرد كه شامل ویراستاران نشریات مرتبط با این انجمن بوده که معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای ارزیابی محصولات و مقایسه آنها با یکدیگر دارند.
دو جایزه دیگر EISA 2011 برای محصولات صوتی و تصویری ال.جي


کمپانی ال‌جی اعلام کرد موفق به دریافت جوایزی از انجمن معتبر صدا و تصویر اروپا (EISA) شده است.
جوایز EISA اعتبار بالای خود را از هيئت داوران آن می‌گیرد.
این هیئت شامل ویراستاران نشریات مرتبط با این انجمن بوده که معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای ارزیابی محصولات و مقایسه آنها با یکدیگر دارند.

این جوایز دریافتی عبارتند از: جایزه بهترین «هماهنگی سینمای خانگی سه‌بعدی اروپا» برای تلویزیون هوشمند سه‌بعدی خود مدل ۵۵LW۶۵۰S و سینمای خانگی HLX۵۶S مجهز به پخش کننده ۳D Blu-ray و همچنین جایزه بهترین «سیستم سینمای خانگی ۵.۱ کاناله اروپا» برای سینمای خانگی HX۹۶۶TZ مجهز به مجهز به پخش کننده ۳D Blu-ray.

محصول منتخب اول سینمای سه‌بعدی هوشمند ال‌جی مدل ۵۵LW۶۵۰S می‌باشد که دارای عینک سه‌بعدی سبک و راحت است و به همراه زاویه دید عریض، تصویر سه‌بعدی بسیار روشن و واضحی را به شما ارائه می‌دهد.
همچنین این سینمای سه‌بعدی دارای تصاویر بدون پرش و عاری از هر گونه تارشدگی است که از طرف موسسات معتبری چون TUV و Intertek تایید شده است.

شما می‌توانید مدت زمان طولانی بدون سرگیجه و خستگی چشم، تصاویر سه‌بعدی را مشاهده کنید.
قابلیت تبدیل تصویر دوبعدی به سه‌بعدی ویژگی منحصر به فرد این دستگاه می باشد که در نتیجه بر خلاف مدل‌های متداول، کمبود محتوای سه‌بعدی را مرتفع ساخته است.

شايان ذکر است برخورداری از زاویه دید عریض در این دستگاه به افراد این امکان را می‌دهد که در هر کجا و هر حالتی دوست دارند نشسته و از تماشای تصاویر سه‌بعدی لذت ببرند.

سینمای خانگی HLX۵۶S با قابلیت پخش ۳D Blu-ray کاملا" با تلویزیون ۵۵LW۶۵۰S ال‌جی هماهنگ بوده و یک سینمای سه‌بعدی را در خانه برای شما به ارمغان می‌آورند.
این سینمای خانگی ۴.۱ کاناله به همراه بلندگوی ۴۳۰ وات خود ، محتوای مورد نظر شما را با کیفیت عالی و صدایی واضح و زنده پخش می‌کند.
ساب ووفر بی‌سیم این دستگاه سبب می‌شود تمام بخش‌های صدا واضح و کامل شنیده شوند، زیرا قابلیت Wi-Fi مستقیم آن احتیاجی به شبکه Wireless دیگری ندارد.

HLX۵۶S با پشتیبانی از امکانات ویژه تلویزیون هوشمند، دسترسی آسان شما را به برنامه‌ها و سرویس‌های منتخب ال.جی فراهم می‌سازد.

محصول منتخب بعدی سینمای خانگی HX۹۶۶TZ ال‌جی است که یک نیاز ضروری برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد از وسایل صوتی و تصویری خانگی است.
قابلیت پخش بلوری سه بعدی، به همراه صدای واضح و زنده ۱۱۰۰ وات از ویژگی‌های این محصول است.
این دستگاه نیز دارای ویژگی Wi-Fi مستقیم است و قابل کنترل با کنترل ال.جی بوده و مجهز به دو پورت HDMI خروجی و ورودی می‌باشد.
بلندگوهای بی‌سیم عقبی کیفیت وضوح صدا را بیشتر نموده و در عین حال از تعداد کابل‌ها و سیم‌های رابط کاسته‌اند.
کد مطلب: 19270
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام