کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهدای گواهینامه TUV Rheinlandبه تلویزیون‌های سه‌بعدی سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 1 شهريور 1390 ساعت 11:53

ایتنا - استاندارد تعیین کیفیت TUV Rheinland کمک فراوانی به کاربران و خریداران محصولات مختلف در بررسی و تعیین بهترین‌های هر رده می‌نماید.




سری جدید تلویزیون‌های سه‌بعدی سامسونگ از سوی یکی از معتبرترین مؤسسات آزمایش و تست محصولات صوتی و تصویری به عنوان پنل‌های سه‌بعدی Full HD دارای مجوز استاندارد اروپا شناخته شدند.

به گزارش ایتنا، موسسه TUV Rheinland با سابقه ای ۱۴۰ ساله در امر استاندارد سازی تولیدات شرکت‌های مختلف، یکی از خوش‌نام‌ترین برندهای اعتبار سنجی در میان تولید کنندگان گوناگون در۳۷ صنعت مختلف از جمله صنایع الکترونیک، خودرسازی و تجهیزات پزشکی شناخته می‌شود.

استاندارد تعیین کیفیت TUV Rheinland کمک فراوانی به کاربران و خریداران محصولات مختلف در بررسی و تعیین بهترین‌های هر رده می‌نماید.

اعتبار TUV Rheinland به عنوان یکی از برترین شرکت‌های استاندارد به سابقه ۲۵ ساله آن در امر تست و آزمایش پنل‌های تصویری در کلاس‌های گوناگون نیز ارتباط مستقیمی پیدا می‌کند.

این موسسه به تازگی با بررسی سری جدید تلویزیون‌های سه‌بعدی شرکت سامسونگ در سری ۸۸۸۰ آنها را از جنبه های مختلف اعتبار سنجی، واجد بالاترین درجه کیفیت و استاندارد در دنیا شناخته است.

از جمله شاخص‌های تعیین کیفیت در آزمایش‌های شرکت TUV می‌توان به موارد مورد نیاز برای مشاهده هرچه بهتر تصویر سه‌بعدی همچون وضوح تصویر، میزان کنتراست و زاویه دید بسیار بالا اشاره کرد.

همچنین در این رده المان‌های دیگری همچون وضوح و شفافیت تصویر در حالت معمولی (دو بعدی) نیز با شاخص‌های استاندارد ISO و VESA مورد توجه قرار گرفته‌اند که در تمامی این موارد پنل‌های جدید سامسونگ به عنوان اولین تلویزیون‌های استاندارد در این کلاس شناخته شده‌اند.

TUV Rheinland پس از بررسی و تائید کیفیت تلویزیون‌های سه‌بعدی جدید سامسونگ مدرک اعتبار سنجی این برند در رده سه‌بعدی با عنوان ۳D tested و سه‌بعدی فول اچ دی به نام Full HD ۳D tested را به این محصولات اعطا نموده است.

بررسی‌ها TUVبرای تعیین اعتبار و کیفیت سری جدید پنل‌های سه‌بعدی سامسونگ بر اساس یکی از مدل‌های ۴۶ اینچی سری D۸۸۸۰این شرکت صورت پذیرفته که به گروه تلویزیون‌های هوشمند یا Smart TV های سامسونگ تعلق دارد.

مدل‌های مختلف سری D۸۸۸۰ سامسونگ با پشتیبانی از وضوح تصویر ۱۰۸۰pدر نمایش تصویر فول اچ دی سه‌بعدی تجربه ای بسیار متفاوت از اندک برندهای موجود در این کلاس به بیننده ارایه می‌کند.


کد مطلب: 19258

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19258/اهدای-گواهینامه-tuv-rheinlandبه-تلویزیون-های-سه-بعدی-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir