۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۱۹

کنفرانس کاربرد RFID در انرژی

ایتنا- محور اصلی این همایش مصارف فناوری RFID در حوزه انرژی است. همچنین کاربردهای این فناوری در بخش‌های گوناگون از قبیل تولید، خدمات، پالایشگاه‌ ها، خطوط انتقال نفت و غیره مور بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


فناوری RFID در حوزه انرژی عنوان همایشی است که با همکاری مجله RFID و گروه RFID نفت و گاز آمریکا در روز سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه امسال در شهر هوستون تگزاس برگزار می ‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات، گروه RFID نفت و گاز شامل شرکت ‌های نفتی، پتروشیمی، دانشگاه ‌ها و عرضه ‌کننده این فناوری است که در زمینه تدوین استانداردها و دوره ‌های آموزشی مرتبط با این موضوع در بازار نفت و پتروشیمی فعالیت می ‌کند.

محور اصلی این همایش مصارف فناوری RFID در حوزه انرژی است. همچنین کاربردهای این فناوری در بخش‌های گوناگون از قبیل تولید، خدمات، پالایشگاه‌ ها، خطوط انتقال نفت و غیره مور بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. سخنرانان این همایش پیرامون موضوعاتی از قبیل مطالعات موردی انجام شده بر روی مصرف ‌کنندگان نهایی، مزایای فناوری RFID برای شرکت‌های تولید کننده انرژی و همچنین چالش ‌های موجود برای دستیابی به این مزایا مطالبی را عنوان خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این همایش می‌ توانند از مصارف متعدد این فناوری در شرکت ‌ها مطلع شوند که برخی از آنها به شرح زیر است:
استفاده از فناوری RFID برای اجرای استانداردهای قانونی
نحوه استفاده از این فناوری برای پشتیبانی از میدان‌های نفتی و ارائه خدمات به آنها
افزایش نظارت بر کارکنان و ارتقاء ایمنی آنها در حین کار
مزایای استفاده از فناوری ‌هایی نظیر RFID، GPS و تشخیص خودکار برای شرکت‌ های فعال در زمینه پتروشیمی
و بسیاری محورهای کلیدی و مهم دیگر
کد مطلب: 19247
نام شما
آدرس ايميل شما