۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۰

اعتراض کاربران به دقت پایین اطلاعات جوی نقشه‌های گوگل

ایتنا - گوگل بعد از بارها درخواست کاربران، اطلاعات آب و هوایی را به نقشه های خود و سرویس گوگل مپ اضافه کرده، اما کاربران می‌گویند دقت این اطلاعات پایین است.
اعتراض کاربران به دقت پایین اطلاعات جوی نقشه‌های گوگل


به گزارش ابتنا به نقل از فارس، بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر چه این لایه در مجموع برخی اطلاعات ضروری در مورد وضعیت آب و هوایی شهر یا روستای مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما کیفیت و دقت این اطلاعات راضی کننده نیست.

این لایه که به تازگی به سرویس نقشه گوگل اضافه شده، وضعیت فعلی دما و همین طور آب و هوا را در شهرهای بزرگ و کوچک جهان نشان می‌دهد.

با کلیک کردن بر روی آیکون آب و هوا در نقشه‌ها پنجره جدیدی باز می‌شود که اطلاعات مربوط به درصد رطوبت، شرایط وزش باد و پیش بینی آب و هوا در چهار روز آینده را ممکن می‌کند.


با توجه به پایین بودن دقت و پیش بینی‌های این سرویس در مدت کوتاهی که از راه اندازی آن می‌گذرد کارشناسان به گوگل هشدار داده‌اند با توجه به وجود ده‌ها سرویس رقیب باید هر چه سریع‌تر کیفیت این سرویس را ارتقا دهد.

عدم ارائه اطلاعات بعد از چهار روز و عدم امکان مشاهده اطلاعات به صورت جزیی و مثلاً ساعت به ساعت از جمله ضعف‌های دیگر این سرویس است.
کد مطلب: 19240
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام