۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۱

منطقه اختصاصی طراحان نرم‌افزارهای موبایل در جیتکس ۲۰۱۱

ایتنا - بخش نرم‌افزارهای کاربردی موبایل که از سال گذشته به نمایشگاه جیتکس افزوده شده، امسال ابعاد گسترده تر و برنامه های جدیدی خواهد داشت.




به گزارش ایتنا، برآوردها حاکی است که تعداد دانلود نرم‌افزارهای کاربردی موبایل یا appها تا سال ۲۰۱۵ از مرز ۱۸۳ میلیارد نسخه می‌گذرد. این برآوردها و کاربردهای روزافزون app ها موجب شده که در هفته فناوری جیتکس نیز به طور ویژه این پدیده سال‌های اخیر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد توجه قرار بگیرد.

در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۰ بخش نرم‌افزارهای کاربردی موبایل برای نخستین بار در سالن لوازم الکترونیکی مصرفی راه اندازی شد. اما امسال این بخش از نمایشگاه توسعه یافته است. در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۱، طی ۴ روز جلسات تخصصی با موضوعات تبلیغات موبایلی، بازی‌های موبایل، امنیت موبایل و از این دست برپا خواهد شد که حضور در این نشست‌ها آزاد و رایگان اعلام شده است. همچنین منطقه اختصاصی طراحان نرم افزارهای موبایل در جیتکس امسال با حضور طراحانی از سرتاسر منطقه خاورمیانه تدارک دیده شده است.

علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند در حضور مسوولان توسعه نرم افزار از تولیدکنندگان بزرگ گوشی تلفن همراه همچون نوکیا و به لک بری درمورد طراحی نرم افزارهای کاربردی موبایل اطلاعات کسب کنند.

گفتنی است هفته فناوری جیتکس که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه یاد می‌شود ۱۷ مهر ماه امسال با حضور بیش از ۷۰ کشور جهان در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های دوبی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل بخش‌هایی همچون راهکارهای کسب‌وکار، گلف کامز، فناوری مصرفی، رسانه‌های دیجیتال، فناوری کارت و بخش نرم‌افزارها و محتوای موبایل است.

از ایران نیز پارک علم و فناوری خراسان، شرکت مگفا، شهرپرداز، اندیشه های برتر، داده ورز جویا، علم و صنعت، و موسسه نور به صورت مستقل اقدام به حضور در نمایشگاه جیتکس امسال کرده‌اند.
کد مطلب: 19225
نام شما
آدرس ايميل شما


بلك بري يا به لك بري
feedback
علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند در حضور مسوولان توسعه نرم افزار از تولیدکنندگان بزرگ گوشی تلفن همراه همچون نوکیا و به لک بری درمورد طراحی نرم افزارهای کاربردی موبایل اطلاعات کسب کنند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام