کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل هوا را پيش‌بيني مي‌كند

29 مرداد 1390 ساعت 13:08

ايتنا - کاربران همچنين مي‌توانند واحد‌هاي سرعت باد و درجه هوا را تغيير دهند و مي‌توانند زماني که درحال تنظيم فاصله نزديکي يا دوري از نقشه هستند قابليت نمايش ابرها را فعال يا غيرفعال کنند.




شرکت گوگل قابليت پيش‌بيني وضعيت آب و هوا در مناطق مختلف جهان را بر روي اپليکيشن Google Maps فراهم کرد.

به گزارش ايتنا از همكاران سيستم، شرکت گوگل با همکاري پايگاه اطلاع‌رساني شبکه تلويزيوني Weather Channel و مرکز تحقيقاتي US Naval Research Laboratory مستقر در آمريکا هم اکنون اطلاعات مربوط به شرايط جوي و داده‌هاي پردازش ابري در سراسر جهان را به سرويس نقشه گوگل (Google Maps) افزوده است.

اين قابليت جديد براي پيش بيني وضعيت آب و هوايي را مي‌توان از طريق يک گزينه جديد در بالاي گوشه سمت راست سرويس نقشه گوگل فعال کرد.

جونا جونز، يکي از طراحان برنامه‌هاي نرم‌افزاري شرکت گوگل اعلام کرد: با کليک روي آيکون آب و هوا براي شهر مورد نظر پنجره‌اي باز مي‌شود که شامل اطلاعاتي از جمله ميزان رطوبت و وضعيت باد است و امکان پيش‌بيني شرايط جوي براي چهار روز آينده نيز فراهم شده است.

کاربران همچنين مي‌توانند واحد‌هاي سرعت باد و درجه هوا را تغيير دهند و مي‌توانند زماني که درحال تنظيم فاصله نزديکي يا دوري از نقشه هستند قابليت نمايش ابرها را فعال يا غيرفعال کنند.

سرويس نقشه گوگل هم اکنون اطلاعاتي از جمله توپوگرافي و شرايط ترافيکي مربوط به بخش‌هايي از جهان را ارائه مي دهد، قابليت بررسي شرايط ترافيکي شهرهاي اروپايي از ۱۳ ماه ژوئيه به اين سرويس شرکت گوگل افزوده شد.


کد مطلب: 19223

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19223/گوگل-هوا-پيش-بيني-مي-كند

ايتنا
  https://www.itna.ir