کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیمبین آنا آماده برای دانلود

سايت خبری ايتنا , 29 مرداد 1390 ساعت 4:43

ایتنا - سیمبین آنا، جدیدترین به‌روز رسانی برای گوشی‌های هوشمند سیمبین از دیروز برای دانلود در دسترس است.






سیمبین آنا تجربه کاربری گوشی‌های نوکیا N۸، نوکیا C۷، نوکیا C۶-۰۱ و نوکیا E۷ را ارتقا می‌دهد. رابط کاربری جدید، صفحه کلید QWERTY مجازی در حالت عمودی، صفحه‌نمایش‍‌های جداگانه برای پیام‌رسانی، نقشه‌های بهبودیافته نوکیا، مرور وب بهتر و امکانات امنیتی قوی‌تر تنها کمی از پیشرفت‌هایی است که مردم از آنها لذت خواهند برد.

به گزارش ایتنا، سیمبین آنا با استفاده از جدیدترین نسخه Ovi Suite (نسخه ۳.۱.۱) در کامپیوتر یا از طریق اینترنت گوشی هوشمند قابل دانلود است.

ایلاری نورمی، نایب رئیس اجرایی نوکیا گفت: «گوشی‌های هوشمند نوکیا هر روز توسط میلیون‌ها نفر از مردم در سراسر جهان استفاده می‌شوند و احتیاجات خاص آنها را برآورده می‌کنند. علاوه بر این، انتخاب‌هایی با قیمت‌های متنوع در اختیار آنها قرار می‌دهند. سیمبین آنا به‌روزرسانی مهمی برای تجربه کاربری به شمار می‌رود و نشان‌دهنده تعهد مداوم ما از سیستم‌عامل سیمبین است که آن را در بیش از ۱۰ تلفن نوکیا که طی ۱۲ ماه آینده معرفی خواهند شد و همچنین به‌روزرسانی تجربه کاربری و پشتیبانی نرم‌افزاری تا سال ۲۰۱۶ خواهید دید.»

امکانات اصلی سیمبین آنا
رابط کاربری: سیمبین آنا ظاهری جدید برای گوشی‌های نوکیا N۸، نوکیا C۷، نوکیا C۶-۰۱ و نوکیا E۷ به همراه آیکون‌های جدید و امکانات استفاده گوناگون به ارمغان می‌آورد. تایپ کردن روی صفحه‌نمایش لمسی با وجود صفحه‌های جداگانه بسیار راحت‌تر خواهد بود. بنابراین، کاربران می‌توانند پیام‌ها، صفحات وب، مخاطبان یا نمایش ایمیل را که هنگام تایپ روی صفحه‌نمایش QWERTY مجازی که در حالت عمودی در دسترس می‌شود به صورت دنباله‌دار و پشت سر هم ببینند.

نقشه و مسیریابی: سیمبین آنا با قابلیت جست‌وجوی بهتر، نمایش مسیرهای حمل و نقل عمومی و نشان‌دار کردن در شبکه‌های اجتماعی نقشه‌های نوکیا را ارتقا می‌دهد.

مرور وب: مرورگر سریع‌تر با استفاده راحت‌تر، بارگذاری صفحات با سرعت بالاتر و امکانات ارتقا یافته در مسیریابی به مردم امکان می‌دهد تا به راحتی به سایت‌های مورد علاقه خود در حال راه رفتن متصل شوند.

بهترین نسخه برای تجارت: سیمبین آنا از طریق رمزگذاری سریع سخت‌افزاری بهبودیافته در گوشی‌های هوشمند امنیت واقعی برای تجارت ایجاد می‌کند.

فناوری NFC : به‌روزرسانی نرم‌افزار سیمبین آنا، سخت‌افزار NFC در گوشی نوکیا C۷ را فعال می‌کند. بنابراین، مردم می‌توانند به راحتی با ایجاد یک ضربه کوچک گوشی نوکیا C۷ با گوشی دیگر با قابلیت NFC محتوایی نظیر مخاطبان، تصاویر و ویدیوها را به اشتراک گذاشته و بازی کنند؛ به راحتی با لوازم جانبی NFC نوکیا و دیگر دستگاه‌های مجهز به NFC متصل شوند و برچسب‌های NFC را بخوانند.

برنامه دقیق عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزار سیمین آنا در بازارهای گوناگون فرق دارد.

روش‌های ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری در بازارهای گوناگون و اپراتورهای مختلف فرق دارد.



خلاصه امکانات این به‌روز رسانی:

امکانات اصلی سیمبین آنا:
- صفحه کلید QWERTY مجازی در حالت عمودی برای تایپ سریع با یک دست
- نمایش صفحات جداگانه برای تایپ؛ بنابراین کاربران می‌توانند رشته پبام‌ها، صفحات وب، مخاطبان یا ایمیل را ببیننند
- مرورگر سریع‌تر با استفاده راحت‌تر، بارگذاری صفحات با سرعت بالاتر و امکانات مسیریابی بهبودیافته
- نقشه‌های جدید نوکیا شامل جست‌وجوی ساده‌تر، مسیرهای حمل و نقل عمومی و امکان نشان‌دار کردن در شبکه‌های اجتماعی
- قابلیت به اشتراک‌گذاری مکان خود از طریق ایمیل و پبام کوتاه (حتی در گوشی‌های غیر از نوکیا)


امکانات برای کاربران شاغل:
- پیام فوری و گفتگو از طریق Microsoft Communicator Mobile
- بیشتر شدن امکانات ایمیل مانند پشتیبانی از درخواست کامل ملاقات
- امنیت بالا در کسب و کار از طریق رمزگذاری سریع سخت‌افزاری
- دسترسی امن و آسان به اینترانت (IPSEC و SSL VPN، امکانات کاربردی لازم در اینترانت برای همه کاربران تجاری که می‌خواهند به اینترانت شرکتشان دسترسی داشته باشند)


امکانات برای برنامه‌نویسان:
Flashlite ۴
Java Runtime ۲.۲
Qt Mobility ۱.۱
Qt۴.۷


کد مطلب: 19213

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19213/سیمبین-آنا-آماده-دانلود

ايتنا
  https://www.itna.ir