کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افت کیفیت و سرعت اینترنت، بیشترین نارضایتی کاربران

خبرگزاری ايسنا , 26 مرداد 1390 ساعت 13:54

ایتنا - به گفته رییس انجمن شرکت‌های اینترنتی موضوعی که کاربران از آن به عنوان دغدغه خود برای استفاده از اینترنت یاد می‌کنند، بحث افت کیفیت و سرعت اینترنت است که بیشترین نارضایتی کاربران را به خود اختصاص داده است.





به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، مسعود ریاضیات اظهار کرد: همواره رشد اقتصادی و توسعه پایدار در گروه زیرساخت‌های ارتباطی بوده ولی امروزه برقراری یک شبکه پرقدرت اینترنت و ایجاد بستر سریع تبادل اطلاعات ضامن اصلی رشد اقتصادی در قرن ۲۱ به حساب می‌آید ولی متأسفانه این امر مهم آنچنان که باید، در برنامه‌های کلان دیده نشده و نادیده گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت توسعه اینترنت در کشور در سال‌های اخیر نسبت به چند سال گذشته بهتر شده ابراز کرد: بالا بودن هزینه اینترنت در کشور و دسترسی نیافتن به همه سایت‌ها نیز از دیگر دغدغه‌های کاربران ایرانی است.

ریاضیات با تاکید بر اینکه متأسفانه مدیریت اینترنت کشور کمبودهای فراوانی دارد؛ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مخابرات به تعهدات قبل از خصوصی‌سازی خود پایبند نبوده است گفت: بعضاً مخابرات با محدودیت‌هایی که بر سر راه بخش خصوصی به وجود می‌آورد، رقابت را بی‌معنا کرده و می‌توان گفت که عمل نکردن به تعهدات یکی از نقایص در بخش مدیریت اینترنت است.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال مخابرات به یکی از رقبای سرسخت بخش خصوصی در زمینه واگذاری اینترنت پرسرعت تبدیل شده و می‌توان گفت که این شرکت با بهانه عدم توانایی بخش خصوصی درصدد تخصیص بخش بزرگی از بازار اینترنت پر سرعت به خود است.


کد مطلب: 19199

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19199/افت-کیفیت-سرعت-اینترنت-بیشترین-نارضایتی-کاربران

ايتنا
  https://www.itna.ir