۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۶

پرینتر تبلت‌دار

ایتنا - پرینتر تبلت‌دار با سیستم عامل آندروید وارد بازار شد.
HP-C501
HP-C501

دستگاه پرینتر مجهز به تبلت ۷ اینچی لمسی مبتنی بر سیستم عامل آندروید ۱/۲ با قابلیت‌های چاپ، کپی، اسکن، فکس و اتصال به اینترنت بدون نیاز به کامپیوتر وارد بازار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این پرینتر که مجهز به فناوری ePrint است این امکان را به کاربران می‌دهد که از طریق نرم‌افزار Printer که به صورت پیش فرض روی تبلت این دستگاه نصب شده عملیات کپی، اسکن و فکس را انجام دهند.

همچنین با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان سند اسکن شده را به کارت حافظه و یا کامپیوتر انتقال داد.

فناوری ePrint یک راه حل چاپ از راه دور و موبایلی است به این معنی که کاربر می‌تواند بدون نیاز به درایور، نرم‌افزار و کابل و تنها از طریق ایمیل در هر جای دنیا که باشد به چاپگر خود دستور پرینت دهد.

این فناوری که در محصولات All in One شرکت HP به کار رفته برای تمامی قشر کاربران از جمله شرکت‌های بزرگ، کسب و کارهای کوچک، کارمندان دورکار و حتی مصرف کنندگان خانگی کاربرد دارد.

ePrint به کارمندان سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که وقتی در مأموریت هستند تنها از طریق موبایلشان که به اینترنت متصل است اسناد خود را به صورت مستقیم برای چاپ به پرینتر در شرکت ارسال کنند. همچنین کارمندانی که دائماً در سفر هستند و یا از راه دور با یک سازمان کار می‌کنند برای ارسال مدارک و اسناد به صورت مستقیم می‌توانند به شرکت پرینت بفرستند.

در این فناوری کاربران می‌توانند فایل‌های Word، Excel، PowerPoint، PDF، HTML، Text، XPS و عکس را تنها از طریق ایمیل به چاپگرهای ePrint ارسال و چاپ کنند.

در این راستا دو مدل All in One جوهرافشان مبتنی بر فناوری ePrint وارد بازار ایران شده که یکی از این مدل‌ها سری Photosmart است که با نام C510 برای چاپ عکس و اسناد درنظر گرفته شده و مجهز به تبلت ۷ اینچی است که قابلیت جدا شدن از این دستگاه را نیز دارد.

تبلت C510 مجهز به پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی و رم ۵۱۲ مگابایتی است و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی دارد. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به اسلات حافظه SD، پورت مینی USB، جک ۵/۳ میلی‌متری هدفون و اسپیکر داخلی اشاره کرد.

کاربر می‌تواند با استفاده از این تبلت که HP آن را Zeen نامیده بدون نیاز به کامپیوتر به اینترنت متصل شده و به راحتی از هر محتوای مبتنی بر وب و یا حافظه داخلی تبلت، دستور پرینت صادر کند.

پر ینتر A7500 اچ پی نیز یکی دیگر از مدل‌های چاپگر مبتنی بر فناوری ePrint است که قابلیت اتصال به اینترنت را بدون نیاز به کامپیوتر دارد و برای طیف وسیعی از کسب و کارهای کوچک، متوسط، بزرگ، سازمان‌های دولتی، آموزشی و هنری در نظر گرفته شده که کاربر می‌تواند از طریق مرورگر اینترنتی آن به سایت‌های مختلف برود.
کد مطلب: 19166
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام