۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷

همکاری رگولاتوری و نیروهای مسلح

ایتنا - رگولاتوری و نیروهای مسلح کشور برای ساماندهی و ارتقای سطح کیفی بهره برداری از طیف فرکانس تفاهم نامه همکاری امضاء می‌کنند.
همکاری رگولاتوری و نیروهای مسلح

پنجمین جلسه مشترک بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ستاد کل نیرو های مسلح در خصوص بررسی موضوعات مرتبط با ارتباطات رادیویی و هماهنگی بیشتر در زمینه بهره برداری از طیف واگذار شده، به میزبانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایتنا، مهندس جمشیدنژاد مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس‌های رادیویی گفت: در این جلسه موضوعات متعددی مطرح و به تصویب رسید. این موضوعات شامل، تدوین تفاهم نامه همکاری میان دو طرف در بهره برداری از طیف فرکانس واگذار شده به نیروهای مسلح و نیز حفظ و حراست سازمان از پروانه های رادیویی در مقابل تداخل دیگر بهره برداران می‌باشد.

وی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ارتباطات رادیویی در نیروهای مسلح، از تلاش سازمان در استفاده بدون نقص این نیروها از فرکانس‌های واگذار شده خبر داد و اظهار داشت: برای ارتقای سطح کیفیت بهره برداری از طیف فرکانس، همه بخش‌های نیروهای مسلح باید با رگولاتوری همکاری نمایند. همچنین رگولاتوری برنامه جامعی برای آموزش‌های رادیویی مورد نیاز نیروهای مسلح طراحی و در آینده نزدیک اجرا خواهد کرد.

مهندس جمشیدنژاد افزود: با توجه به اهمیت ارتباطات رادیویی برای نیروهای مسلح و حساسیت ویژه آن، رگولاتوری همواره درخواست‌های وجود تداخلات رادیویی را خارج از نوبت در دستور کار خود قرار می‌دهد و رفع مشکلات این بهره بردار بزرگ رادیویی، همواره در اولویت قرار دارد.
لازم به ذکر است جلسات کارگروه بررسی تداخلات رادیویی نیروهای مسلح از حدود یک سال پیش طبق تقویم تدوین شده، به صورت منظم و هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود.
کد مطلب: 19119
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام