کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صورت می‌گیرد

حضور بازی‌های ایرانی در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای اروپا

سايت خبری ايتنا , 22 مرداد 1390 ساعت 12:00

ایتنا - بازی‌های میرمهنا، گنج پنهان، داستان جزیره، کوهنورد، طلای سیاه، قلب سیمرغ و مزرعه رویایی از جمله بازی‌هایی هستند که در این دوره از برگزاری نمایشگاه Gamescom معرفی خواهند شد.






جمهوری اسلامی ایران با ارائه دستاوردهای تازه خود در هنر صنعت بازی‌های رایانه‌ای که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تولید شده است، در بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی گیم اروپا (GamesCom 2011) حضور خواهد داشت.

به گزارش ایتنا، این نمایشگاه که یکی از سه نمایشگاه مطرح بازی‌های رایانه‌ای در سطح جهان به شمار می‌آید از ۱۷ تا ۲۳ آگوست برابر با ۲۶ مرداد الی ۱ شهریور ماه سال جاری در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. Gamescom به عنوان مهم‌ترین رویداد دنیای سرگرمی‌های الکترونیک در اروپا، هر ساله در همین تاریخ برگزار می‌شود.

بازی‌های میرمهنا، گنج پنهان، داستان جزیره، کوهنورد، طلای سیاه، قلب سیمرغ و مزرعه رویایی از جمله بازی‌هایی هستند که در این دوره از برگزاری نمایشگاه Gamescom معرفی خواهند شد.

همچنین نمایندگانی از استودیو های بازی سازی رسانا افزار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسپریس پویانما، رویاگران نرم افزار، سورناپردازش آسیا، تصویر گران نیو، یارا و مجله دنیای بازی با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در کنفرانس تخصصی گیم ( GDC ) که ۱۵ تا ۱۷ آگوست و پیش از شروع Gamescom در کلن برگزار می‌شود نیز حضور خواهد داشت.

لازم به یادآوری است که سال گذشته بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیش از ۱۰ بازی در این نمایشگاه شرکت کرد که این حضور با بازتاب گسترده در سطح رسانه‌های مطرح جهانی روبرو شد.


کد مطلب: 19109

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19109/حضور-بازی-های-ایرانی-بزرگ-ترین-نمایشگاه-رایانه-ای-اروپا

ايتنا
  https://www.itna.ir