۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۹

خبرنگاران مهمان ضیافت همراه اول

ایتنا - وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و ۱۹ مرداد، سالروز عرضه سیم کارت در ایران، رسانه‌ها را بهترین نقاد و بهترین پیشنهاد دهنده دانست و خواستار تعامل هر چه بیشتر این قشر فرهیخته با اپراتور اول شد.
خبرنگاران مهمان ضیافت همراه اول


به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و هفدهمین سالروز عرضه سیم کارت در کشور مراسمی با عنوان «شبی با اصحاب رسانه» برگزار شد.

به گزارش ایتنا، در این مراسم صمیمی که سه شنبه شب با حضور کلیه مدیران همراه اول در برج همراه برگزار شد، همراه اول میزبان ۱۹۸ خبرنگار از حوزه های تلفن همراه و بورس رسانه‌ها بود.

وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و ۱۹ مرداد، سالروز عرضه سیم کارت در ایران، رسانه‌ها را بهترین نقاد و بهترین پیشنهاد دهنده دانست و خواستار تعامل هر چه بیشتر این قشر فرهیخته با اپراتور اول شد.

صدوقی با اشاره به اینکه همراه اول حدود چهل و پنج میلیون سیم کارت عرضه کرده است، اظهار داشت: تمامی شهرهای کشور تحت پوشش همراه اول قرار دارد. طبق پروانه ۸ ماه پس از اعلام وزارت کشور می‌بایست شهرهای جدید تحت پوشش شبکه همراه اول قرار بگیرند، ولی بیشتر شهرهای جدید پیش از اعلام وزارت کشور، تحت پوشش همراه اول قرار گرفته‌اند.

وی با اعلام این خبر که شهر جدید تیمورلو در استان آذربایجان شرقی که از روز سه شنبه ۱۸ مردادماه به شهرهای کشور اضافه شده، پیش از این تحت پوشش همراه اول قرار داشته است، گفت: تعداد شهرهای تحت پوشش ۱۱۴۸ و روستاهای تحت پوشش بیش از چهل و چهار هزار روستا است.

صدوقی با اشاره به پروژه نوسازی و توسعه شبکه همراه اول گفت: این پروژه تا چند ماه آینده ادامه دارد. در این راستا شبکه IN همراه اول برای مشترکان اعتباری، تا چهل میلیون نفر ظرفیت سازی می‌شود.

صدوقی با بیان اینکه این حجم نوسازی و توسعه تاکنون بی سابقه بوده است، پیشاپیش از مشکلات احتمالی در خطوط مشترکان همراه اول عذر خواهی کرد.
کد مطلب: 19098
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام