۶
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۵
فیس‌بوک تهدید جدی شد؛

آنونیموس:فیس‌بوک را نابود خواهیم کرد

ایتنا - این گروه هکری هم‌چنین اعلام کرد، فیس بوک به طور محرمانه اطلاعات کاربران خود را به آژانس‌های دولتی می‌فروشد.
آنونیموس:فیس‌بوک را نابود خواهیم کرد


گروه قدرتمند هکرهای آنونیموس اعلام کرد قصد دارد شبکه اجتماعی فیس‌بوک را هک کند زیرا مدیران این شبکه اطلاعات کاربران آن را به آژانس‌های جاسوسی و دستگاه‌های دولتی می‌فروشند و حریم خصوصی میلیون‌ها کاربر در جهان را نقض می‌کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از اطلاعات خبرگزاری دانشجویان، آنونیموس اعلام کرد این حمله سایبری گسترده در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر ۲۰۱۱) انجام خواهد گرفت و دیگر این شبکه اجتماعی قادر به ارائه سرویس به کاربران نخواهد بود.

آنونیموس در پیغام خود در یوتیوب از کاربران فیس‌بوک خواسته است برای دفاع از آزادی اطلاعات و حفظ حریم خصصی خود به کمپین نابودی فیس‌بوک بپیوندند.

این گروه هکری هم‌چنین اعلام کرد، فیس بوک به طور محرمانه اطلاعات کاربران خود را به آژانس‌های دولتی می‌فروشد و به شرکت‌های امنیت اطلاعات اجازه می‌دهد دسترسی مستقیم به اطلاعات کاربران داشته باشند و آن‌ها را قادر می‌سازد درباره افراد در سراسر جهان به جاسوسی بپردازند.

آنونیموس قصد دارد حمله سایبری خود را در تاریخ ۵ نوامبر انجام دهد که از نظر تاریخی قابل توجه است. در این روز در سال ۱۶۰۵ دو مرد جوان انگلیسی تلاش کردند تا مجلس اعیان انگلیس را با استفاده از مواد منفجره نابود کنند که البته موفق به این کار نشدند.

در این پیغام آمده است فیس‌بوک به دولت‌های دیکتاتور و خودکامه مانند مصر برای شناسایی معترضان کمک کرده است. در بخش دیگر گفته شده، هرگونه فعالیتی که در فیس‌بوک انجام می‌دهید ثبت می‌شود و اگر عضویت خود را در این شبکه لغو کنید، و صفحه خود را پاک هم کنید، باز هم اطلاعات شخصی شما در فیس‌بوک باقی خواهد ماند.
کد مطلب: 19080
نام شما
آدرس ايميل شما


poop
feedback
چه خوب
feedback
چه بد
جواد
feedback
فکر خوبیه! موفق باشن.
mohamad
feedback
Iran, Islamic Republic of
in mozakhrafha chie?
مهرداد
feedback
فیس بوکو دوس ندارم ولی بسیار جالبه!
sina
feedback
Iran, Islamic Republic of
آره این خبر رو تو یکی از سایت های خارجی دیدم..
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام