کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی را آنلاین بخرید

سايت خبری ايتنا , 16 مرداد 1390 ساعت 19:00

ایتنا - شرکت توسعه تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) نسخه های ۲۰۱۲ کسپرسکی را به بازار ایران معرفی می‌کند.





Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲ و Kaspersky Anti-Virus ۲۰۱۲ محصولات خانگی جدید کسپرسکی کارآمدترین فناوری‌های حفاظتی را برای کاربران اینترنت فراهم می‌کنند.

به گزارش ایتنا، این محصولات دارای برنامه‌هایی مانند سندباکس(Sandbox) ویژه باز کردن برنامه های مشکوک، ماژول نظارت بر فعالیت برنامه، Script emulator، پایگاه داده‌ای مبتنی بر فناوری ابری، صفحه کلید مجازی و بسیاری امکانات دیگر می‌باشند.

نکته مهم در مورد این دو محصول آن است که این دو برنامه امکان لغو و یا بازگرداندن تمامی عملیات انجام شده توسط یک برنامه (مخرب) را دارا می‌باشند. از جمله دیگر مزایا و امکانات ویژه این محصولات می‌توان به حفاظت کامل در برابر تهدیدات ناشناخته، حفاظت بهتر از طریق فناوری ابری و آسودگی و سرعت بالا اشاره کرد .

محصولات جدید ۲۰۱۲ کسپرسکی، از طریق تحلیل رفتاری برنامه های مشکوک و بدون نیاز به تشخیص امضای آن، تهدیدات را خنثی و فعالیت برنامه‌ها را در گذشته و یا حال دنبال می‌کنند.

بخش مربوط به نظارت بر فعالیت برنامه‌ها، داده های مورد نیاز خود را از بخش‌های دیگری چون ماژول کنترلی فعال و حفاظتی، ایمیل، اینترنت، اجزای آنتی ویروس IM، فایروال و غیره دریافت می‌کند. وظیفه ماژول نظارتی تشخیص سلسله اتفاقات اثرگذار بر امنیت سیستم و قسمت‌های مختلف آن و همچنین دریافت یک تصویر کلی از عملیات صورت گرفته توسط برنامه امنیتی و حتی گروه های عملیاتی آسیب دیده توسط بدافزار است. همچنین در محصولات جدید از فناوری‌های مبتنی بر" ابر" که از مهم‌ترین پیشرفت‌ها در محصولات آنتی ویروس به شمار می‌روند بهره گرفته است.

شرکت ایدکو این دو محصول کسپرسکی را از طریق وب سایت رسمی فروش آنلاین محصولات کسپرسکی به نشانی www.irkaspersky.com در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است پیش از این شرکت ایدکو به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات پشتیبانی فنی سال کسپرسکی در ایران معرفی شده است.


کد مطلب: 19053

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/19053/محصولات-۲۰۱۲-کسپرسکی-آنلاین-بخرید

ايتنا
  https://www.itna.ir