۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۰
مادربورد جدید گیگابایت

اولین Z68 مخصوص گیمرها

ایتنا - گیگابایت برای اینکه تمام کاربران علاقه‌مند به بازی‌های رایان‌ای بتوانند از مادبردهای مخصوص گیمینگ و مزایای آن بهرمند شوند یک مدل جدید از این سری را با نام G1.Sniper 2 روانه بازار خواهد کرد.
اولین Z68 مخصوص گیمرها

مادبردهای مخصوص بازی‌های رایانه‌ای چند سال است که رواج پیدا کرده‌اند و شرکت گیگابایت نیز سال گذشته سری مادربرهای گیمینگ خود را با نام G1.Killer روانه بازار کرد.

به گزارش ایتنا، این سری علاوه بر استفاده از بهترین اجزا و برخورداری از جدیدترین فناوری‌های مادربرهای گیگابایت، دارای چند قابلیت ویژه نظیر شبکه قدرتمند Bigfoot Networks و کارت صدای مجتمع Sound Blaster شرکت Creative نیز بودند.

البته هر سه مادربرد ارائه شده از این سری (Assassin، Sniper و Guerrilla) از چیپ‌ست X58 اینتل بودند که شاید این مورد آن‌ها را خارج از دسترس برخی از گیمر ها قرار می‌داد.

گیگابایت برای اینکه تمام کاربران علاقه‌مند به بازی‌های رایان‌ای بتوانند از مادبردهای مخصوص گیمینگ و مزایای آن بهرمند شوند یک مدل جدید از این سری را با نام G1.Sniper 2 روانه بازار خواهد کرد.

این مادبرد از چیپ‌ست Z68 برخوردار خواهد بود تا بتواند از پردازنده‌های نسل دوم سری Core اینتل پشتیبانی کند. این مادربرد به دلیل بهره بردن از صدای Sound Blaster نیازی به نصب کارت صدای مجزا ندارد و بهترین صدای ممکن توسط چیپ‌های صدای مجتمع را ارایه می‌کند.

همچنین به دلیل بهره بردن از فناوری Killer E2100 شرکت Bigfoot Networks کم‌ترین مقدار لگ و کارایی بسیاری بالایی در بازی‌های تحت شبکه و آنلاین حاصل خواهد شد، زیرا این فناوری در هر زمان بیشترین مقدار پهنای باند را در اختیار بازی قرار می‌دهد.

نکتهٔ قابل توجه دیگر در Sniper 2 گیگابایت پشتیبانی از فناوری PCI Express 3، که این مادربرد را یکی از اولین بردهای سازگار با این فناوری قدرتمند جدید تبدیل کرده است.
از دیگر مزایای G1 Sniper 2 می‌توان به پشتیبانی از SLI و CrossFireX دوگانه اشاره کرد.
کد مطلب: 19035
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام