۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۸

كناره‌گيري جابز از اپل جدي شد

ايتنا - برخي از اعضاي هيات مديره شركت موفق اپل احتمال جايگزيني استيو جابز رئيس اين شركت را به علت تشديد بيماري به طور جدي مطرح كرده اند.
كناره‌گيري جابز از اپل جدي شد


به گزارش ایتنا به نقل از فارس در خبري از بتانيوز، طي يك سال اخير استيو جابز به شدت درگير مبارزه با بيماري سرطان خود بوده و بارها در بيمارستان بستري شده و حتي يكبار براي مدت چند ماه قادر به حضور در محل كارش نبوده است.

گزارش‌هاي ضدو نقيض رسانه‌ها هم باعث شده اطلاعات درستي در مورد وضعيت سلامتي وي در دسترس نباشد، اما اظهارات تازه برخي اعضاي هيئت مديراه اپل نشان مي‌دهد سلامتي استيو جابز به طور جدي در معرض خطر است.

در حالي كه اپل هنوز در مورد اين گزارش‌ها اظهار نظر نكرده، گفته مي‌شود يافتن جايگزين براي استيو جابز در آينده نزديك رخ نمي‌دهد و حتي ممكن است به جاي او مدير عامل انتخاب نشود و اعضاي هيئت مديره اين شركت وظايف جابز را بر عهده بگيرند.

استيو جابز آخرين بار در كنفرانس Worldwide Developers در ماه ژوئن در معرض ديد همگان ظاهر شد و در مورد iCloud، iOS ۵ و Mac OS X Lion اظهار نظر كرد.

در مواردي كه جابز در اپل حاضر نبوده، تيم كاك وظايف او را بر عهده گرفته است.
به غير از وي، فيليپ شيلر معاون واحد بازاريابي جهاني محصولات اپل و جاناتان ايو معاون واحد طراحي صنعتي اين شركت از جمله افرادي هستند كه ممكن است جايگزين جابز شوند.
کد مطلب: 18869
نام شما
آدرس ايميل شما


امید
feedback
خدایا از عمر فسیلها کم و به عمر عمو استیو بیافزا .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام