۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۴

پاسخ وزير ارتباطاات درباره‌ سقف اپراتورها: از رگولاتوري بپرسيد

ايتنا - تقي‌پور: بالاخره سازمان تنظيم مقررات ارتباطات، مسئولان خود را دارد كه توضيحات لازم را در اين زمينه ارائه مي‌دهند.


وزير ارتباطات درباره سقف مشتركان اپراتورهاي تلفن در كشور گفت: در اين زمينه از سازمان تنظيم مقررات ارتباطات سوال كنيد چون اين نكته‌اي است كه به پروانه‌ها مربوط مي‌شود و هر توضيحي كه مسئولان سازمان تنظيم در اين زمينه دادند بايد براي اين موضوع كفايت كند.

رضا تقي‌پور در گفت‌و‌گو با ايسنا در پاسخ به اين كه چرا در رابطه با ميزان سقف مشتركان اپراتورهاي تلفن همراه اظهارات مختلفي مطرح شده، اظهار كرد: ما در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات هستيم ولي بالاخره سازمان تنظيم مقررات ارتباطات، مسئولان خود را دارد كه توضيحات لازم را در اين زمينه ارائه مي‌دهند.

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نيز با بيان اينكه همه اپراتورها سقف تعداد مشترك دارند، در اين باره به خبرنگار ايسنا گفته بود: در پروانه شركت مخابرات ايران به صراحت و شفاف سقف تعداد مشتركان ۳۸ ميليون اعم از سيم‌كارت‌هاي اعتباري و دائمي عنوان شده كه از اين ميزان تعداد دو ميليون به تاليا اختصاص دارد.

لطف‌الله سبوحي اظهار كرده بود: براساس مصوبه شوراي اقتصاد تعداد ۱۵ ميليون و ۸۰۰ هزار مشترك نيز به عنوان سقف براي اپراتور دوم تلفن همراه در نظر گرفته شده است؛ اپراتور سوم تلفن همراه نيز بر اساس طرح تجاري خود ۲۸ ميليون مشترك برايش پيش‌بيني شده كه به عنوان سقف پروانه برايش منظور شده است.

به گفته او البته اپراتورها براي افزايش سقف مشتركانشان بايد شرايط بازار و رقابت را سنجيده و اگر به افزايش سقف تمايل دارند بايد درخواست خود را در اين زمينه به ما ارائه دهند كه پس از بررسي‌هاي لازم و در صورت دارا بودن شرايط اجازه افزايش ظرفيت به اپراتورها داده شود.

کد مطلب: 18829
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام