۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۷
از سوی بزرگ‌ترین اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون اروپا (VDE)

سینماسه‌بعدی ال‌جی گواهینامه Full HD دریافت کرد

ایتنا - تلویزیون سه‌بعدی CINEMA ۳D ال‌جی از سوی بزرگ‌ترین اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون اروپا یعنی VDE گواهینامه Full HD دریافت کرد.
سینماسه‌بعدی ال‌جی گواهینامه Full HD دریافت کرد


شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده است که سری تلویزیون‌های سینماسه‌بعدی ال‌جی، از سوی موسسه VDE در اروپا گواهینامه Full HD را برای حالت پخش محتوای سه‌بعدی دریافت کرده است که این مدرک تمامی ابهامات را در مورد Full HD بودن تلویزیون سه‌بعدی ال‌جی از بین می‌برد.

به گزارش ایتنا، هاویس کوان، مدیر بخش صوتی و تصویری ال‌جی در این به اره گفت: ما خوشحالیم که دریافت گواهینامه Full HD تمامی مناقشات را در مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی پایان می‌دهد.

چالش در مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی این بود که آیا CINEMA ۳D ال‌جی تصاویر سه‌بعدی را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و تصاویر افقی آن دارای۱۰۸۰ خط است یا خیر؟

بر اساس این گزارش، فناوری FPR که در تلویزیون سینماسه‌بعدی ال‌جی به کاررفته تصاویر سه‌بعدی عمیق را به وسیله انعکاس و ترکیب دو تصویر ۵۴۰ خطی (یکی برای چشم چپ و دیگری برای چشم راست) ایجاد می‌کند که این تصاویر به وسیله عینک سه‌بعدی ال‌جی تصویر سه‌بعدی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل به کاربر ارایه می‌کند. این قانون و فناوری Film Patterned Retarder (FPR) توسط اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون VDE تایید شده است.

گفتنی است تلویزیون CINEMA ۳D ال‌جی تاکنون مجموعه‌ای از تأییدیه‌ها را از نهادها و انستیتوها را دریافت کرده است. اتاق بازرگانی الکترونیکی چین نیز اعلام کرده که رزولوشن عمودی و افقی تلویزیون سینماسه‌بعدی ال‌جی استاندارد p۱۰۸۰ را دارد و گرنه ال‌جی نمی‌توانست در چین از لوگوی Full HD در تبلیغات استفاده کند.

بعلاوه لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین مجله مصرف کنندگان امریکایی Consumer Magazine به تازگی تلویزیون سینما سه بعدی ال جی را به خاطر زاویه دید وسیع، عینک راحت و تصویر شفاف‌تر به عنوان بهترین تلویزیون سه بعدی در امریکا معرفی نموده است.
کد مطلب: 18797
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام