۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۵
رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت خبر داد:

افزایش قيمت سيم‌كارت‌ با كد‌هاي قديمي

ایتنا - در آینده نزدیک کسانی که متقاضی دریافت سیم‌کارت با کدهای قدیمی هستند، باید سفارش دهند که فروشندگان برایشان سیم‌کارت تهیه کنند.
افزایش قيمت سيم‌كارت‌ با كد‌هاي قديمي


رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی با بیان این‌که قیمت سیم‌کارت با کدهای قدیمی روند صعودی به خود گرفته گفت: این روند مخصوصاً از دو هفتهٔ اخیر که عرضهٔ سیم‌کارت با کدهای قدیم‌تر در بازار کمتر شده ادامه دارد.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، افشار فروتن لاریجانی اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، با روندی که برای سیم‌کارت‌ها با کدهای قدیمی‌تر شاهد بودیم، قیمت آن‌ها افزایش یافته و این افزایش قیمت ظرف دو هفتهٔ اخیر محسوس‌تر شده است.

وی افزود: بازار خرید و فروش سیم‌کارت به دو دسته سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی تقسیم شده که سیم‌کارت‌های اعتباری متقاضیان خاص خود را دارند و سیم‌کارت‌های دائمی با کدهای قدیمی جایگاه تثبیت شده‌ای یافته و قیمت آن‌ها رو به رشد است.

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی در ادامه ابراز کرد: با روندی که پیش‌رو است، به اعتقاد من در آینده نزدیک کسانی که متقاضی دریافت سیم‌کارت با کدهای قدیمی هستند، باید سفارش دهند که فروشندگان برایشان سیم‌کارت تهیه کنند؛ به این معنی که این عرضه محدودتر خواهد شد، زیرا تقاضای آن به شدت در حال افزایش است.
کد مطلب: 18718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام