۱
۱
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۶

سامسونگ Smart View تلویزیون را به گوشی موبایل می‌آورد

ایتنا - شرکت سامسونگ به تازگی نرم افزار جدیدی را با نام Smart View برای گوشی‌های هوشمند این شرکت ارائه داده است که می‌تواند با ایجاد واسطه ای هوشمند تصاویر در حال پخش در Smart TV های این شرکت را به گوشی موبایل منتقل کند.
سامسونگ Smart View تلویزیون را به گوشی موبایل می‌آورد




به گزارش ایتنا، این تصاویر فارغ از منابع پخش مختلف همچون تلویزیون‌های کابلی، پخش کننده های Blu-ray و محتوای در حال پخش از روی دوربین‌های فیلم‌برداری متصل به تلویزیون، به راحتی می‌توانند به گوشی موبایل کاربران منتقل شود.

این نرم افزار که در حال حاضر و در مرحله اولیه برای اسمارت فون فوق پیشرفته Galaxy S II در دسترس قرار گرفته است بر بستر Wi-Fi امکان انتقال اطلاعات را فراهم می‌آورد.

نکته جالب دیگر در مورد این اپلیکیشن رایگان علاوه بر تماشای عکس و تصاویر در حال پخش از تلویزیون به قابلیت اجرای برنامه های حاضر در Smart TV های سامسونگ نیز باز می‌گردد امکانی که بر جذابیت‌های این نرم افزار جدید به میزان زیادی افزوده است.

انتقال مولتی مدیا از تلویزیون به گوشی موبایل پس از ریموت کنترلرهای وایرلس سامسونگ که به همراه Smart TV های این شرکت در آوریل ۲۰۱۱ رونمائی شدند، دومین تجربه موفق سامسونگ در این رده به حساب آمده و بدین ترتیب بار دیگر فاصله همواره مشخص مابین تلویزیون و گجت های همراه به حداقل خود کاهش پیدا کرده است.

دسترسی به مجموعه متنوعی از محتوای مختلف صوتی و تصویری از قبیل فیلم‌های سینمائی، سریال‌های تلویزیونی، موسیقی و دیگر موارد مرتبط با این بخش که به صورت متناوب برای ابزارهای مجهز به فناوری DLNA از سوی سامسونگ آپدیت می‌شود، از دیگر نتایج غیر مستقیم استفاده از نرم افزار Smart View در نسل جدید اسمارت فون های سامسونگ است.

با کمک این نرم افزار همچنین می توان از هر نقطه دلخواهی در فضای خانه به تماشای تلویزیون پرداخته و دیگر نیازی به حضور در مقابل تلویزیون برای دسترسی به محتوای در حال پخش نخواهد بود بدین ترتیب علاوه بر مکان اصلی تلویزیون در اتاق نشیمن، در سایر اتاق‌ها و مکان‌های مختلف خانه نیز دسترسی کاملی به محتوای در حال پخش و حتی سایر مدیاهای متصل به دستگاه همچون فیلم های Blu-ray و مواردی از این دست فراهم می‌آید و دیگر نیازی نیز به حضور همه اعضای خانواده در یک اتاق مشخص برای دیدن یک محتوای مشترک یا متفاوت وجود نخواهد داشت.

در این رابطه آقای Kyungsik Kevin Lee معاون بخش تجارت صفحه نمایش‌ها در Samsung Electronics از Smart TV های این شرکت بعنوان تحولی در صنعت ابزارهای دیجیتال هوشمند یاد نموده و ویژگی‌های قابل ستایش این نمایشگرها را علاوه بر مواردی از قبیل نمایش تصاویر با کیفیت دو بعدی و سه بعدی در کنار طراحی زیبا و هنرمندانه به امکانات جانبی این پنل ها همچون ریموت کنترلرهای هوشمند با صفحه کلیدهای کامل QWERTY و پشتیبانی از پخش بروی تلفن های همراه با کمک فناوری Smart View نیز مرتبط می داند.

بگفته این مقام ارشد سامسونگ امکانات مولتی مدیائی و قابلیت‌های هوشمند Smart TV های سامسونگ در آینده نیز با قدرت فراوان ادامه پیدا خواهد کرد و کاربران این پنل های پیشرفته بیش از پیش از زندگی در کنار این ابزار هوشمند لذت خواهند برد.

در آینده نزدیک امکانات کنترل از راه دور متنوعی برای نرم افزار Smart View فراهم خواهد شد از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت تعویض کانال مستقیم از روی صفحه نمایش گوشی موبایل اشاره نمود که راحتی فوق‌العاده ای را برای کاربران بدون نیاز به نیاز به حضور در مقابل تلویزیون فراهم می‌آورد.

نرم افزار Smart View سامسونگ در حال حاضر در Android Market برای دانلود و نصب بروی اسمارت فون Galaxy S II در دسترس قرار گرفته است؛ Smart TV های مورد پشتیبانی در این نرم افزار نیز شامل تلویزیون‌های سری D۷۰۰۰، D۸۰۰۰ و D۹۵۰۰ می‌شود.

در ماه جولای قرار است علاوه بر Galaxy S II امکان استفاده از این نرم افزار بروی پخش کننده موسیقی Galaxy Player نیز فراهم شود و در ماه های آینده Galaxy S و Galalxy Tab نیز به جمع مدل های پشتیبانی کننده از این فناوری خواهند پیوست.
کد مطلب: 18676
نام شما
آدرس ايميل شما


Miti
feedback
Iran, Islamic Republic of
گوشی من A7,2018 هستش.این قابلیت شامل گوشی من نمیشه؟ البته گکشیم به تلویزیون وصل میشه و صفحه ی گوشیم روی تلویزیون میاد.اما برعکسش که تلویزیون بیاد رو گوشیم رو نتونستم امتحان کنم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام