۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰

eScan با کارنما برگشت

ایتنا - کارنما رایانه آنتی ویروس eScan را به ایران آورد.
eScan با کارنما برگشت


نشست مطبوعاتی اعلام ورود محصولات آنتی ویروس eScan به ایران با حضور نظیر کازی، قائم مقام مدیر عامل شرکت Micro world و محمد علی دره شیری، مدیر عامل شرکت کارنما رایانه در تاریخ ششم تیر ماه ۱۳۹۰ و در محل سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار شد.

به گزارش ایتنا، در ابتدای این کنفرانس خبری، محمد علی دره شیری مدیر عامل کارنما رایانه ، ضمن خیرمقدم به نمایندگان محترم رسانه های خبری حاضر به معرفی شرکت کارنما رایانه به عنوان نماینده انحصاری آنتی ویروس eScan در ایران پرداخت و عنوان کرد که شرکت کارنما رایانه همواره حوزه امنیت اطلاعات را به عنوان یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت خود در نظر داشته و دارد.

وی با اشاره به اینکه کارنما رایانه از ابتدا به عنوان ارائه کننده محصولات کسپرسکی در زمینه نرم‌افزارهای امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در ادامه UTM های سایبروم را به عنوان راهکارهای سخت افزاری امنیت اطلاعات مورد توجه قرار داده و به ارائه آنها پرداخته است، گفت: در حال حاضر آنتی ویروس ای اسکن را با توجه به مزیت انحصاری بودن این محصول در ایران و قابلیت‌های برتر آن برای رفع نیازمندی‌های مختلف مشتریان و سازمان‌های مختلف در سبد محصولات امنیتی شرکت کارنما رایانه قرار داده‌ایم.

دره شیری در ادامه صحبت‌های خود در خصوص استراتژی و هدف‌های شرکت کارنما رایانه اشاره کرد و تصریح کرد: پیشرفت شرکت در این زمینه به همکاری‌های خوب رسانه‌ها با کارنما و بودن بیش از پنجاه نماینده فروش و توزیع و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر ایران و تخصص و آگاهی پرسنل و مدیرانش برای معرفی محصولات انتخاب شده در واحد امنیت مدیون است.

سپس نظیر کازی،قائم مقام شرکت هندی مایکرو ورلد با اشاره به افزایش تهدیدات در حوزه آی تی و همچنین عدم نیاز به مهارت و هوش بالا برای اجرای این تهدیدات در دنیای امروز، گفت که در نتیجه سازمان‌ها و افراد نیازمند استفاده از ابزارها و تجهیزات امنیتی مناسب هستند.

به گفته وی در گذشته تهدیدات، غیر هدفمند، قابل لمس و قابل مشاهده بودند ولی در حال حاضر با استفاده از سیستم‌های فناوری اطلاعات تهدیدات بسیار هدفمند، غیر قابل مشاهده هستند و درنتیجه بیشترین تهدیدات امنیتی شبکه از طریق کاربران و استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و کاربران نهایی شبکه‌ها وارد سیستم‌ها و شبکه می‌شود.

نظیرکازی در ادامه با عنوان این سوال که با توجه به شرایط کنونی، چگونه امنیت شبکه و سیستم‌های خود را بالا ببریم، گفت: اعلام خطر هم‌زمان در شبکه، افزایش توانایی و مهارت از افراد و سازمان‌ها، محدود کردن دسترسی کاربران و ... از جمله بهترین راهکارها در این زمینه است.

نماینده شرکت مایکرو ورلد در ادامه اظهار داشت که این شرکت با نزدیک به بیست سال حضور در حوزه امنیت شبکه‌ها، فعالیت خود را از سال ۱۹۹۳ در ۹۰کشور دنیا، با پنج دفتر منطقه ای نمایندگی در هند، آسیای غربی، اروپا و ...آغاز کرده است.

وی در معرفی این آنتی ویروس عنوان کرد که eScan Internet Security Suite نام يك بسته امنيتي قدرتمند از سري محصولات امنيتي شركت مایکرو ورلد است كه شامل ابزارهاي قدرتمند امنيتي ضروري هر سيستمي مانند ضدويروس، ضد جاسوس افزار و ضدهرزنامه و ضدهك است. اين نرم افزار كه براي مصارف خانگی، شرکت‌ها و ادارات طراحي شده قادر به تأمین امنيت سیستم‌های درون يك شبكه از انواع تهدیدات اينترنتي است.

نسخه های سازمانی محصولات ای اسکن نیز با داشتن امکانات مناسب مدیریت تحت وب و امنیت نقاط پایانی، خود را از تمامی آنتی ویروس‌های موجود در جهان متمایز می‌سازد.
کنترل دستگاه های قابل حمل،داشتن امکانات پشتیبانی آن‌لاین از طرف ای اسکن ، وجود کنسول مدیریتی آنتی ویروس تحت وب ، درصد تشخیص نادرست بسیار پایین و نزدیک به صفر، سیستم‌ها را از تمامی حمله های تحت شبکه محفوظ نگه می‌دارد.

در ادامه کنفرانس خبری، جلسه پرسش و پاسخ آغاز شد و خبرنگاران حاضر در جلسه سوالات خود را مطرح نمودند.

دره شیری، مدیرعامل کارنما در پاسخ به سوال دلیل ضرورت وجود آنتی ویروس ای اسکن با توجه به وجود دو آنتی ویروس دیگر در سبد محصولات شرکت (کسپرسکی و نود ۳۲) گفت که هدف شرکت کارنما رایانه کسب سهم بیشتری از بازار محصولات امنیت آی تی در ایران است و با توجه به این هدف، شرکت نیازمند است که با توجه به درخواست مشتریان و سازمان‌های مختلف، محصولات متنوع و مختلفی را در سبد محصولات خود وارد نمایند.

همچنین در برخی از موارد شرکت کارنما، پیشنهاد ترکیبی از سیستم‌های امنیتی را به سازمان‌ها می‌دهد و در واقع با توجه به شرایط سازمان‌ها و نیازمندی‌های آنان ترکیب چندین سیستم امنیتی و آنتی ویروس را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

دره شیری تاکید کرد در آینده نیز در جهت افزایش محصولات امنیتی خود برنامه‌هایی را داریم که به موقع اعلام خواهیم کرد .

رضا اقلیدی، مدیر بخش آنتی ویروس شرکت کارنما رایانه، نیز در پاسخ به سوال زمان توزیع و فروش آنتی ویروس ای اسکن عنوان کرد که انتظار می‌رود این محصول از هفته آخر تیرماه در بازار ایران توسط نمایندگان این شرکت توزیع گردد.

در ادامه نظیر کازی، در پاسخ به سوال علت قطع همکاری شرکت مایکرو ورلد با دیگر شرکت ایرانی که پیش از این به عنوان نماینده فروش در ایران فعالیت می‌کرد گفت که این همکاری پایان یافته و به دلیل عدم تأمین اهداف تجاری در ایران، این همکاری تداوم پیدا نکرد .

اقلیدی نیز خبر داد که لابراتور امنیتی کارنما رایانه در ایران با هدف برخورد با هر گونه بدافزار رایانه ای آغاز به کار کرده است و این شرکت می‌تواند با دریافت گزارش وتحلیل آن راهکار امنیتی متناسب را در اسرع وقت ارائه کند. ضمن آنکه در این راه از همکاری لابراتوار مایکرو ورلد و کسپرسکی نیز بهره می‌گیرد.

در پایان کنفرانس خبری نیز لوح نمایندگی انحصاری فروش محصولات ای اسکن از طرف نماینده شرکت مایکرو ورلد به مدیر عامل شرکت کارنما رایانه اهدا شد.
کد مطلب: 18674
نام شما
آدرس ايميل شما