۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۰
تمسخر يك خبر

واکنش كاربران اينرنتي به شایعه فرار جمال مبارک از زندان

ایتنا – کاربران اینترنتی نسبت به شایعه فرار پسر حسنی مبارک از زندان طره، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
جمال مبارک
جمال مبارک

شایعه فرار جمال مبارک، پسر حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر، با تمسخر کاربران اینترنتی روبرو شد.

به گزارش ایتنا به نقل از شبکه MBC، سردبیر هفته‌نامه مصری الفجر در مقام یک شاهد عینی مدعی شده که جمال مبارک را در ساعت شلوغی، سوار بر یک خودروی اسپرانزای چینی در قاهره دیده است.

این در حالی است که جمال مبارک به همراه برادرش علا مبارک، در زندان طره در بازداشت به سر می‌برد و قرار است به اتهام فساد مالی و قتل تظاهرکنندگان در جریان قیام مردمی محاکمه شود.

برخی کاربران اینترنتی معتقدند انتشار این خبر با هدف ایجاد اختلاف بین ارتش و مردم منتشر می‌شود و برخی نیز پا را فراتر گذاشته و گفته‌اند اگر نویسنده این خبر نتواند ادعای خود را به وسیله فیلمی که از صحنه گرفته اثبات کند، باید مجازات شود.

بر اساس این گزارش، هرچند اغلب واکنش‌هایی که نسبت به این شایعه بروز یافته، به صورت طنزآمیز و در حد تمسخر بوده ولی عده‌ای با اشاره به ابهاماتی که در محاکمه جمال مبارک وجود دارد، آن را قابل پذیرش دانسته‌اند.

در همین حال سرلشکر نزیه جادالله معاون امور زندان‌های وزارت کشور مصر گفت فرزندان مبارک همچنان در زندان طره به سر می‌برند و خبر هفته‌نامه الفجر به کلی کذب است.

گفتنی است در فوریه سال جاری، دادستان عمومی مصر، حسنی مبارک و خانواده او را ممنوع‌الخروج و اموال و دارایی‌های او و خانواده‌اش را توقیف کرد.
کد مطلب: 18673
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
عجب اقازاده احمقیه این جمال مبارک!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام