۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۴

حضور مجدد ایران در مسابقات جهانی بازی‌های کامپیوتری WCG

ایتنا - پس از سه سال وقفه از آخرین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جهانی بازی‌های کامپیوتری، موسوم به WCG، بار دیگر تیم کشورمان در دوره آینده این مسابقات حضور خواهد داشت.
حضور مجدد ایران در مسابقات جهانی بازی‌های کامپیوتری WCG


به گزارش ایتنا، دور جدید مسابقات WCG یا World Cyber Games که از سابقه برگزاری ۱۰ ساله برخوردار است، امسال برای چهارمین بار به میزبانی کشور کره جنوبی و در شهر پوسان برگزار می‌شود.

این مسابقات به عنوان بزرگترین عرصه رقابت در زمینه بازی‌های کامپیوتری شناخته شده و هر سال به میزبانی یک کشور با حضور نمایندگان بیش از ۹۰ کشور از شش قاره دنیا برگزار می‌شود.

WCG از اولین دوره در سال ۲۰۰۱، تاکنون سه بار در کره جنوبی، سه بار در آمریکا و یک بار در هر یک از کشورهای سنگاپور، ایتالیا، آلمان و چین برگزار شده که سهم ایران از این ۱۰ دوره، چهار باز حضور در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ بوده و آخرین آن به دوره هفتم این مسابقات در سیاتل آمریکا باز می‌گردد.

اما اینک پس از سه دوره غیبت ایران، بار دیگر فراخوان ملی برای انتخاب تیم ملی بازی‌های کامپیوتری آغاز شده است.

مسابقات انتخابی ملی در دو مرحله «مقدماتی ملی» و «فینال ملی» برگزار می‌شود که طی آن، منتخبان بازی‌های فردی و گروهی در قالب تیم ملی ایران به رقابت‌های جهانی پوسان در کره جنوبی اعزام می‌شوند.

در حال حاضر دو مرحله ملی این مسابقات در حال برنامه ریزی برای اجرای نهایی ست و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند اخبار مرتبط با این رقابت‌ها را از طریق وب سایت ملی این مسابقات به نشانی www.wcgiran.com دنبال نمایند.

ثبت نام علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات به زودی آغاز شده و از طریق سایت به اطلاع عموم خواهد رسید.
کد مطلب: 18613
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام