۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۳

محوشدن کامل 4800 وب‌سایت استرالیایی

ایتنا - در تعطیلات آخر هفته گذشته سرویس هاستینگ و ثبت دامنه‌های اینترنتی دیستریبات هدف حمله برنامه‌ریزی شده و از پیش تعیین شده هکرها قرار گرفت.
محوشدن کامل 4800 وب‌سایت استرالیایی


به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، هزاران استرالیایی پس از آنکه تمامی اطلاعات وب‌سایت‌های خود را به دلیل حمله هکرها و ضعف مدیریتی هاستینگ خود بربادرفته دیدند هنوز در شوک به سر می‌برند.


در تعطیلات آخر هفته گذشته سرویس هاستینگ و ثبت دامنه‌های اینترنتی دیستریبات هدف حمله برنامه‌ریزی شده و از پیش تعیین شده هکرها قرار گرفت. این حمله آن قدر گسترده بود که تمامی اطلاعات بر روی چهار سرور این سرویس‌دهنده اینترنتی به طور کامل از بین رفته و پاک شود اما این پایان بدشانسی مدیران وب‌سایت‌ها نبود.



آغاز بدشانسی اصلی آنجا بود که مدیران سرویس‌دهنده دیستریبات اعتراف کردند که از اطلاعات مشتریان خود هرگز بک‌آپ و یا فایل پشتیبان تهیه نکرده‌اند و تمامی اطلاعات وب‌سایت‌ها از جمله عکس‌ها و دیگر اطلاعات آنها در جریان حمله هکرها به طور کامل از بین‌ رفته‌اند.


اگرچه مدیران این سرویس از مشتریان خود درخواست کرده‌اند که اگر خود آنها بک‌آپی از اطلاعات خود دارند در اختیار آنها بگذارند و برای بازیابی اطلاعات آنها ابراز امیدواری کرده‌اند اما واقعیت آن است که اطلاعات بیش از ۴۸۰۰ وب‌سایت که نام آنها در لیست محو شده‌های اینترنتی این شرکت دیده می‌شوند برای همیشه اطلاعات خود را از دست داده‌اند.
کد مطلب: 18607
نام شما
آدرس ايميل شما