کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل همکاران سیستم اعلام کرد:

معرفی دو محصول جدید همکاران سیستم به بازار

سايت خبری ايتنا , 29 خرداد 1390 ساعت 15:52

ایتنا - سپیدار سیستم و محصولات نسل سوم دو راهکار جدید همکاران سیستم هستند که به ترتیب برای بازارهای کوچک و بزرگ طراحی و تولید شده‌اند.






به گزارش ایتنا، شرکت همکاران سیستم نسل سوم محصولات خود را به عنوان راهکار جامع نرم‌افزاری برای کسب و کارهای بزرگ به همراه راهکار نرم افزاری سپیدار برای کسب و کارهای کوچک به بازار معرفی کرد.

شهریار رحیمی مدیرعامل همکاران سیستم در یک جلسه مطبوعاتی با بیان این خبر گفت: راهکار جامع نرم‌افزاری همکاران سیستم برای کسب و کارهای بزرگ بر اساس آخرین تکنولوژی شرکت مایکروسافت و تحت پلتفرم دات نت تولید شده و قابلیت فرآیندمحوری و استقرار تحت وب را دارد.

به گفته مدیرعامل همکاران سیستم، سپیدار دیگر محصول جدید همکاران سیستم در حوزه کسب و کارهای کوچک است که در مدت کم حضور خود در بازار با استقبال خوبی روبه رو شده است.

وی افزود: سادگی در کاربری، جامع و کامل بودن سیستم‌ها، بی‌خطا بودن و استفاده از فناوری‌های جدید برنامه‌نویسی از مزیت‌های اصلی سپیدار است.

رحیمی گفت: عرضه سبد محصولات نسل سوم و سپیدار ثمره سرمایه‌گذاری‌های سنگین این شرکت در تولید محصولات نو و پاسخ به نیازهای بازار پرتقاضای امروز است.


مدیرعامل همکاران سیستم همچنین با اشاره به نتایج برگزاری مجمع سالانه این شرکت گفت: در این جلسه که با حضور سهامداران این شرکت و نمایندگان سازمان بورس برگزار شد، سود شرکت پس از کسر مالیات به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، معادل هر سهم بیش از ۵۰ تومان، تصویب شد.


با این حال به گفته رحیمی بر اساس مصوبات مجمع، همچون سال‌های قبل، ۵۰ درصد از منابع شرکت صرف سرمایه‌گذاری مجدد برای توسعه فعالیت‌ها می‌شود و به هر سهم ۲۵ تومان سود نقدی تعلق می‌گیرد.


مدیرعامل همکاران سیستم همچنین برنامه‌های اصلی سال ۹۰ را ورود قریب‌الوقوع به فرابورس و به دنبال آن بورس، نگاه توسعه‌ای به بازار دولت، تقویت مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه راهکار متناسب با نیاز مشتری عنوان کرد.


کد مطلب: 18519

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/18519/معرفی-دو-محصول-جدید-همکاران-سیستم-بازار

ايتنا
  https://www.itna.ir