کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رييس كميته مخابرات مجلس

وزارت ارتباطات بايد در وزارت ارشاد ادغام مي‌شد

خبرگزاری مهر , 15 خرداد 1390 ساعت 15:31

ايتنا - علي مطهري با بیان اینکه ادغام به این شکل وزارت ارتباطات مدنظرمان نبود گفـت: پیشنهادم ادغام وزارت ارتباطات در بخش‌هایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.




رئیس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امور زیربنایی دولت تاکید کرد که ادغام بخشی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظر شخصی‌ام بود.

به گزارش ايتنا از مهر کلیات لایحه تشکیل وزارت امور زیربنایی و ارتباطات با ۱۳۲ رای موافق، ۴۹ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع صبح چهارشنبه به تصویب مجلس رسید و مجلس، دولت را مکلف کرد پس از تصویب وظایف و اختیارات وزارت امور زیربنایی و ارتباطات در هیئت وزیران لایحه آن را حداکثر سه ماه پس از ابلاغ قانون تشکیل وزارتخانه به مجلس تقدیم کند.

علی مطهری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت امور زیربنایی اظهار داشت: براین اساس شرح وظایف جدیدی برای وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن تعریف می‌شود و وزیر جدیدی در این زمینه انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله تعیین ساختار مهم‌ترین اقدامی است که باید به آن توجه شود ادامه داد: ادغام وزارت ارتباطات با وزارتخانه امور زیربنایی دولت با تایید شورای نگهبان جنبه عملیاتی به خود می‌گیرد و هم اکنون کلیات آن در مجلس به تصویب رسیده است.

رئیس کمیته مخابرات مجلس با بیان اینکه ادغام به این شکل وزارت ارتباطات مدنظرمان نبود گفـت: پیشنهادم ادغام وزارت ارتباطات در بخش‌هایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

به گزارش مهر، کارشناسان ادغام وزارت ارتباطات را با وزارتخانه‌هایی مانند راه و مسکن ، عامل نابودی فناوری اطلاعات در کشور عنوان می‌کنند و اجرایی شدن این طرح را به دلیل مشابه نبودن وظایف و ماموریت‌ها اقدامی اشتباه و غیرمنطقی می‌دانند.


کد مطلب: 18330

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/18330/وزارت-ارتباطات-بايد-ارشاد-ادغام-مي-شد

ايتنا
  https://www.itna.ir