کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبلتی با دو بوت

12 خرداد 1390 ساعت 11:21

ایتنا - شرکت ویو سونیک یک تبلت ۱۰ اینچی به نمایش گذاشته است که دارای قابلیت بوت دوگانه با سیستم عامل‌های ویندوز ۷ و اندروید است.



به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، این دستگاه که ViewPad ۱۰Pro نام دارد دارای ویندوز ۷ حرفه‌ای و اندروید ۲٫ ۲ است و کاربران قادر خواهند بود تا بین دو سیستم عامل با فشردن تنها یک دکمه در صفحه نمایش سوئیچ کنند.

این تبلت از فناوری BlueStacks برای اجرای همزمان اندروید و ویندوز ۷ بهره می‌برد با این تفاوت که سیستم عامل ویندوز ۷ به عنوان سیستم عامل اصلی این تبلت در نظر گرفته شده است.

ViewPad ۱۰Pro یکی از ۳۵ تبلتی است که شرکت اینتل قول عرضه آنرا با پردازنده‌های جدید Oak Trail با قدرت ۱٫ ۵ گیگاهرتز داده بود است.

چیپ جدید اینتل نخستین چیپ این شرکت است که در سطح رقابت با پردازنده‌های ARM که سلطان بلامنازع تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها است می‌باشد.


تبلت ViewPad ۱۰Pro دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باطری با ظرفیت ۳۵۰۰ mAh است که با دو دوربین در پشت و جلوی خود عرضه خواهد شد.

این تبلت که از لحاظ وزن سنگین‌تر از iPad ۲ است قرار است با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در ماه آینده میلادی در کشور تایوان عرضه شود.


کد مطلب: 18323

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/18323/تبلتی-دو-بوت

ايتنا
  https://www.itna.ir