۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۰

پیشنهاد ۱۹ میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید بخش موبایل نوکیا!

ایتنا - در پی اعلام پیش بینی فروش نوکیا در ۳ ماه آینده میلادی، سهام این شرکت به پایین‌ترین میزان خود از سال ۱۹۹۸ رسیده است.
پیشنهاد ۱۹ میلیارد دلاری مایکروسافت برای خرید بخش موبایل نوکیا!
 یک شایعه در دنیای اینترنت، وب سایت به وب سایت در حال چرخیدن است که حاکی از این دارد که مایکروسافت در اندیشه خرید بخش تلفن همراه شرکت نوکیا است.

به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، الدار مورتازین که همیشه اخبار دست اولی از دنیای فن آوری نقل می‌کند در آخرین توئیت خود امروز اعلام کرده است که نوکیا آماده خرید واحد موبایل شرکت نوکیا با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار است.

البته الدار دو هفته پیش نیز اعلام کرده بود که این غول سخت افزاری در آستانه خرید نوکیا است که ضمن رد شدن این خبر از سوی نوکیا، با واکنش شدید سخن گوی نوکیا روبرو گشت.

سخنگوی نوکیا در این باره افزود:«شایعات الدار مانند سخنان فی البداهه‌ای است که یکباره به مغز او خطور می‌کند و او سریع آنرا بر زبان می‌آورد»

توئیت الدار با طعنه به نوکیا و مایکروسافت گفته بود: «یک شرکت کوچک نرم افزاری تصمیم گرفته است که برای خرید یک قسمت از یک شرکت کوچک موبایل در حدود ۱۹ میلیارد دلار پرداخت کند».

وقتی از او سوال شد که آن دو شرکت کوچک چه شرکت‌هایی هستند او در پاسخ گفت:«فکر کنم کاملا مشخص است MS و نوکیا».

در پی اعلام پیش بینی فروش نوکیا در ۳ ماه آینده میلادی، سهام این شرکت به پایین‌ترین میزان خود از سال ۱۹۹۸ رسیده است و این شرکت با این وضعیت باید کم کم خود را آماده فروختن بخش موبایل خود به مشتری دست به نقدی به نام مایکروسافت بکند.
کد مطلب: 18316
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام