کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه سیستم جدید سینماهای خانگی سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 10 خرداد 1390 ساعت 15:05

ایتنا - شرکت سامسونگ مدل‌های تازه‌ای را به لیست محصولات هیجان انگیز خود در کلاس پخش کننده‌های صوتی و تصویری موسوم به سینمای خانگی افزوده است.




این نمونه‌ها که برای سال ۲۰۱۱ در نظر گرفته شده‌اند شامل سه مدل جدید با نام‌های HT-D۶۷۵۰WK، HT-D۵۵۵۰K و HT-۵۱۵۰K می‌شوند که هرکدام قابلیت‌ها و مشخصات گوناگونی را ارائه می‌دهند.

به گزارش ایتنا، مجهز‌ترین محصول در بین اعضای سه گانه این کلاس همانطور که از نام دستگاه‌ها می‌توان حدس زد HT-D۶۷۵۰WK است که پخش سه بعدی و دو بعدی Blu-ray، سیستم Karaoke پیشرفته و خروجی صدای قدرتمند ۱۳۳۰ وات تنها برخی از قابلیت‌های فوق العاده آن را تشکیل می‌دهند.

این سیستم شامل دو بلندگوی چرخشی مرکزی (جهت پخش صدای سه بعدی) و چهار باند ایستاده صدای فراگیر در کنار ساب میانی و پخش کننده اصلی ست که در چینشی ۷. ۱ مجموعا خروجی صدائی به قدرت ۱۳۰۰ وات RMS ایجاد می‌کنند.

پخش کننده دستگاه از لیست بلند بالائی از فرمت‌های متعدد صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و خروجی صدای آن نیز به حالت‌های مختلفی مثل Dolby Digital Plus، Dolby True HD، Dolby Pro Logic II، Dolby Digital و DTS-HD Master Audio قابل دسترسی ست.

علاوه بر این D۶۷۵۰WK اولین سینمای خانگی در کلاس خود است که از سیستم اختصاصی سامسونگ با نام Advanced Vertical Surround Sound پشتیبانی می‌کند که این فناوری عامل یک تجربه تمام عیار از تجربه کامل سه بعدی شامل صدا و تصویر می‌باشد.

دیگر فناوری اختصاصی حاضر در این مجموعه Crystal Amplifier Plus نام دارد که با کمک آن اختلالات صوتی و نویزهای محیطی بصورت مداوم فیلتر شده و صدای شفاف و بدون اشکالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مبدل صدای با فرکانس بالا یا Tweeter دستگاه توان ایجاد صداهای زیر و ظریف تا فرکانس‌های بسیار بالا در حد ۵۰KHz را دارد و در سوی مقابل نیز ساب ووفرهای این مدل با کاهش نویزهای ناخواسته فرکانس‌های پائین و بم را کاملا تقویت می‌نمایند.

از دیگر امکانات این سیستم می‌بایست به حضور گیرنده داخلی Wi-Fi که امکان اتصال بدون سیم بلندگوهای پشتی با سیستم مرکزی را برقراری می‌نمایند در کنار حافظه داخلی ۱ گیگابایتی و داک iPod اشاره کرد.

این مدل قابلیت اتصال بیسیم به شبکه WiFi را نیز دارا می‌باشد. دو ورودی HDMI و یک ورودی Optical صدا لیست امکانات این مدل را تکمیل می‌کنند.

دومین مدل در این لیست HT-D۵۵۵۰K نام دارد که از تفاوت‌های ظریف و اندکی با مدل قبلی برخوردار است و در این مدل نیز از پخش سه بعدی و دو بعدی محتوای دیسک‌های Blu-ray با وضوح ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌شود.

کانال‌های صونی این مدل ۵. ۱ بوده و خروجی صدای آن نیز ۱۰۰۰ وات در نظر گرفته شده است.

سیستم‌های Dolby و فناوری Crystal Amplifier Plus حاضر در D۶۷۵۰WK در این مدل نیز دیده می‌شود.

گیرنده Wi-Fi با امکان اتصال با بلندگوهای پشتی و امکان DLNA در استریم نمودن محتوای صوتی و تصویری از فرستنده‌های منطبق با این فناوری از جمله دیگر شباهت‌های قابل ذکر میان این مدل هستند.

حافظه داخلی ۱ گیگابایتی در کنار ورودی‌های دوگانه HDMI و Optical و همچنین در نظر گرفتن یک Cradle جداگانه برای اتصال iPod در این مدل نیز دست نخورده باقی مانده‌اند.

لازم به ذکر است که این مدل قابلیت تبدیل تصاویر دو بعدی معمولی را به سه بعدی دارا می‌باشد.

در ‌‌نهایت سومین و آخرین سینمای خانگی سامسونگ در این بخش HT-D۵۱۵۰K است که به نوعی ساده‌ترین نمونه در این قسمت به حساب می‌آید.

این پلیر ۵. ۱ کاناله یک پخش کننده معمول Blu-ray/DVD/CD ست که قدرتی معادل ۱۰۰۰ وات را ارائه می‌دهد.

سیستم صوتی فراگیر این مدل شامل چهار بلندگوی ایستاده و یک ساب ووفر مرکزی ست که علاوه بر چهار سیستم متفاوت Dolby به امکان Crystal Amplifier Plus نیز مجهز شده‌اند.

قابلیت به اشتراک گذاری محتوای AllShare با استفاده از یک دانگل جداگانه USB امکان دسترسی و مشاهده محتوای صوتی و تصویری دیگر گجت‌های دیجیتالی منطبق را با استفاده از سیستم بی‌سیم فراهم می‌آورد.

حافظه داخلی این مدل نیز ۱ گیگابایت است و به مانند هر دو مدل دیگر از گیرنده رادیوی FM در آن استفاده شده است.

ورودی‌های معمول صدا و میکروفون در کنار ورودی صدای Optical دیگر مشخصات این مدل را تشکیل می‌دهند.


کد مطلب: 18291

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/18291/سه-سیستم-جدید-سینماهای-خانگی-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir